úterý 16. října 2012

Busy Busy

Ahojky, dneska si jenom rychle postěžuju na to kolik píšem písemek (a v duchu doufám že je někdo na tom podobně ).
Tak dneska jsme psali ze Statistiky a ze Zeměpisu , no ze statistiky jsem byla vyvolaná minulý týden zcela nečekaně a dostala jsem za 1 .. tak pokud jsem tam neudělala chyby ve výpočtech , tak by to nemělo by to mohlo dopadnout dobře :), i když už teď mám pocit že mám jeden příklad špatně , doufám že zůstane jen u toho jednoho - protože profesorka známkuje tak de**lně každá chyba stupeň známky dolů , minule jsem kvůli tomu dostala  5 z minulý písemky  :((( .. blbý je že jsem si to nestihla zkontrolovat , jelikož jsem myslela že jsem jediná která ještě píše ( protože si učitelka stoupla tak blízko mně) , jakmile jsem odevzdala tak jsem zjistila že psalo ještě několik dalších lidí za mnou :( .. sem prostě blbá.
A na ten zeměpis (se bez mučení přiznávám ) že jsem se na něj vy**ala  a učila jsem se to až dneska o přestávkách , :D mohlo to dopadnout lépe kdyby jsme měli lepší otázky a možná kdyby jich bylo více
 7 abc a 3 otázky bez možnosti ..je jedno kterých.

Zítra píšeme z účetnictví na doklady .. tomu docela rozumím vím co mám kam napsat ,takže stačí jenom když si to po sobě zkontroluju tak myslím, že by to mohlo dopadnout tak na .. no věřím si tak 1 nebo 2 nejhůř na 3.

Kde si rozhodně nevěřím je čtvrteční matika. Absolutně nechápu styl myšlení naší matikářky. Bereme novou látku, spočítáme od ní pár příkladů a hned nám na to dá písemku i když to skoro nikdo ve třídě nechápe. + nemáme z čeho počítat příklady protože máme tak blbé učebnice .. nechápu proč si musíme kupovat tyhle, když je v nich velký hovno.

Zítra zkusíme se ségrou přeobjednat šaty - v pátek na další hodině tanečních nám učitel oznámil že si prý kvůli prodloužené nemusíme půjčovat dlouhé šaty .. bezva říct nám to  2 hodiny před prodlouženou .. ale jak jsem zjistila tak jenom já a jedna spolužačka jsme si je už zamluvily.. ostatní holky si to ještě nezamluvily a udělaly dobře. :D
No i kdyby to nešlo ,tak se aspoň znovu podívám jak mi to v nich sluší :DD

Pro dnešek už končím mějte se  :))

1 komentář:

  1. To je s těmi všemi písemkami vážně hrozné, já vím :-)

    Zvu tě na giveaway o roztomilé svetříky ! http://thecashmerechic.blogspot.cz/2012/10/big-sweather-giveaway.html

    OdpovědětVymazat