středa 31. října 2012

Několik myšlenek a prosba

Ahojky, vím že jsem se dlouho neozvala, ale bohužel toho teď mám toho hodně. Plánovala jsem napsat několik článků , ale vůbec se mi do toho nechce, tak to všechno napíšu do 1.



V Sobotu jsem měla prodlouženou. Šaty jsme kupovali na poslední chvíli. No nemůžu o nich říct že jsou krásné, ale spíš hezké - každý mi je moc chválil :). Bohužel jsem musela velmi snížit svoje požadavky kvůli své výšce :(( .     Celkové mě ta prodloužená zklamala . Čekala jsem to trochu jinak, četla jsem jednu knížku kde holka popisuje svoji prodlouženou tak zábavně - že tam hráli hry a tak :) .
Bohužel moje prodloužená vypadala takto :
Přišli jsme tam o hodninu dřív, koupily jsme si společné fotky, pak jsme si zopakovaly všechny tance vyzkoušely jsme si několikrát nástup. Jelikož v našem kurzu jako obvykle přebývají holky, tak nás nejdřív mělo sedět a střídat se více holek, ale pak přišli nějací kluci z jiných kurzů co se pořádají u nás ve městě, takže sem nakonec seděla a střídala jen já. No nemůžu říct že bych z toho byla nějak nadšená, ale snažila jsem se neprobírat si to moc v hlavě a snažila jsem si to hlavně užít. Ale na druhou stranu jsem byla ráda že jsem střídala já protože představa , že bych měla třeba 2x tančít dokola polku, ta mně docela děsí :D .

Jakmile jsem předvedli všechny tance co jsme se naučili, tak začla volná zábava - pouštěli se skladby a nato se mohlo tančit. Poté se představili dospělácké kurzy. A pak pokračovala volná zábava. S klukama z našeho kurzu sem si potom zatančila už jenom  2x. Ne že bych nechtěla, ale nikdo pro mně nechodil a bohužel jsem docela stydlivá na to abych si já šla pro někoho.
Pak jsem si párkrát zatančila s taťkou ,ale vzdala jsem to po tom co jsem zjistila , že tata neumí latinskoamerické tance, a umí jiné kroky k ostatním tancům.  ¨
Byly jsme tam asi až do 11 ale můžu říct, že jsem se tam šíleně nudila. Takže doufám, že závěrečný ples bude mnohem lepší ;-) .

Jo taky jsme se chtěla zmínit o tom že jsem si koupila úžasnej balzám na rty, který je jako stvořený pro tyto dny. Přesný název je - Astrid - balzám na rty hydratační s aloe vera . - Zkoušela jsem jít ven bez natření a cítila jsem tu zimu ten vítr, ale když jsem si to natřela - dodávám že nejsem troškařka takže jsem si tím několikrát po rtech přejela - tak jsem to necítila mám na mysli jako, tu zimu  a chlad , takže to fakt chrání. :)

A pak jsem se vás chtěla zeptat kdo má zkušenosti s tužkama na oči . Jestli by jste mi mohli prosím doporučit nějakou - aby se dala koupit v drogerii  oriflamu nebo v avonu. -   Nejdůležitější je aby se dala dobře odlíčit a aby mi po ní nenatíkaly  oči nebo tak něco a cena no nechtěla jsem za ni dávat víc než stovku ale četla jsem si několik recenzí a došla jsem k názoru , že si asi budu muset připlatit takže cena pod 200 kč.
Děkuji všem za tipy :) .

Jo a pak jsme se chtěla zmínit  o  -
Ve dvou cizích jazycích bereme svátky a jak jsme si v angličtině v pondělí nebo v úterý psali o Vánocích , tak kolem mě prošel takový krásný pocit - jak jsem si představila společné pečení cukroví se ségrou, nakupování dárků, různé akce a "budky" na náměstí, sníh, koledy, vůně, a představím si takové to teplo domova. :)   Vždycky když jsme o nich mluvily , tak jsem si na ten krásný pocit vzpoomněl - teď samozřejmě taky :D.  Taky vám připadá že už se to šíleně blíží už jen měsíc a 24 dní :)  Začaly jste už kupovat dárky, já jsem si už rozepsala co chci komu koupit a snažím se dívat po slevách - v Rossmannovi jsem už koupila dárek pro ségru sprchový gel Dove - byl zlevněn z 80 na 50 :) . A taky se chystám do DM tam mám vyhlídnutý deodorant pro tátu že je ve slevě a stoji o 10 kč  míň než ho má Rossmann tuším že ho má taky ve slevě. Jo a jde o AXE deodorant :) + si chci koupit do zásoby zlevněný deodorant - Elite Rio Glam Girl :))

Uff.. dneska jsem se velmi rozepsala ani bych se nedivila kdyby jste to nedočetli až do konce :)) .
Zítra píšeme písemku z Ekonomie ,ale to myslím že bude lepší než to dnešní účetnictví, kdy jsem ani moc nevěděla  co přesně se mám učit :(( - bylo 62 otázek a 4 sloupce - ale mohli jsme vybírat z možností, takže to až zas tak tvrdý nebylo - no ale vím že mi v pátek přibydou 4 známky a budu doufat že ani jedna nebude 5 , jelikož  se obávám , že by to tady tak snadno spravit nešlo :(

Jo a pak jsme ještě chtěla napsat že jsem šla včera kolem "vietnamců" - já vím co si pomyslíte, ale tohle je obchod s hezkým oblečením a tam sem na figuríně viděla úplně krásnou kožešinovou vestu , bohužel jsem jen procházela a spěchala, takže jsem se nestihla zajímat o cenu ale mám takový pocit, že se za ní půjdu brzo podívat a líp si ji omrknout :DD .
 .
A taky si chci postěžovat, že na mně něco leze , nejspíš to co jsem minulý týden na rychlo léčila abych byla na prodlouženou fit . :((

Ale teď už se opravdu loučím mějte se .. já se zase někdy ozvu  bye :))

Žádné komentáře:

Okomentovat