pondělí 5. listopadu 2012

New In - October

Ahoj mám pro vás můj první New In - za měsíc October . Tento typ článků se mi líbil u ostatních blogerek, takže jsem se rozhodla , že ho udělám taky :D



kozačky - koupila jsem si je u nás v jednom obchodě , jediný pár ve vel.41 - stály asi 1700 .. ale platila je mamka ( já jsem jen chudá studentka) :D


už sem o nich psala - šaty na prodlouženou - jelikož jsou krátké (no mě jsou ke kolenům) tak jsem si je musela koupit .. stály 1450 kč .. platil je tata :)) 

2 sprchové gely od Dove - akce v Tetě byl k nim termohrnek (ale co sem si o těch hrnkách četla,tak sem ho   ještě nepoužila ) - 50kč/kus - fialový - plum a sakura blossom scent - voní to krásně sladce , zelený -cucumber a green tea scent - voní to svěže 
+ jsem ten zelený koupila ségře k vánocům byla další sleva v rossmannovi - taky za 50kč 

Dove - jemný odličovač očí - v akci v Tetě asi za 100kč

gumičky - koupila jsem si jich 30 ( na tý hromádce jich je samozřejmě míň) - nevšímejte si té naušnice v pozadí  - cena asi 50


Naušnice - o těch už jsem psala - stály 140 nebo 149 kč .. nejsem si jistá :D
Roll on na akné Garnier - v akci v Rossmannovi - 100 nebo 103 kč.. :))
je to skvělá tyčinka když mám akné - natřu to a ona mi to vysuší :D
(moje fotka to není -už se mi nechtěl fotit) - používala jsem ho asi 2 dny a byl skvělej, pak jsem chytla šílenou rýmu a používala jsem ho na nos - protože jsem ho měla od těch kapesníků strašně odřenej a bolelo to , vždcky jsem si ho nanesla a byl to takový ochraný filtr -kapesník setřel balzám a neodřel můj nos
takže ho budu muset koupit ještě jednou už speciálně jenom na rty :D stál .. 29 kč v Rossmannovi 

120 tampónků na odličování jsem vám nefotila :D stály myslím 25 kč

Myslím že jsem na nic nezapomněla :)) .. aspoň doufám .. tím to se loučím a zase se někdy ozvu bye :))

3 komentáře: