neděle 9. prosince 2012

A dárky ..

.. mám nakoupené . Stačí jen zabalit. :)

Jak už jsem psala Tento rok jsem si nakupování dárků naplánovala jinak než ostatní roky - tj. začala jsem nakupovat dříve.
Už jsem tu jeden takový článek měla ale to jsem to neměla kompletní, ale teď už mám. I když přemýšlím že bych ještě něco koupila kámošce.
I když teďka občas nadávám, že jsem občas nepočkala , že teď mají nějaké věci i levnější. Ale zase je lepší mít to už všechno doma hotový a nemuset se strachovat a někdy 20. zjistit , že nemám žádné dárky jsem skoro švorc a obchody už nic nezlevní (nebo aspoň to co bych potřebovala).



Tak tady je můj přehled a doufám, že se mi podaří někoho inspirovat kdo ještě kupuje. - Nezapomeňte sledovat letáky drogerií  já jsem sledovala tyto 3 : Rossmann , Drogerie Teta , DM . Ale můžu říct, že jsem nejvíce nakupovala v R. je docela škoda, že nemá kartičky na slevy a bonusy, protože s tím jak tam často chodím by se mi to velmi vyplatilo.  :))

Tak jdeme na to :

Dárky pro mamku k Vánocům a k narozkám .  

 
Zleva: Radox- pěna do koupele - Oriental Lotus, Dove - sprchový gel - Cucumber and Green Tea scent, Garnier - hydratační zjemňující krém - na suchou a normální pokožku  - který už si maminka otevřela protože jiný nemoha najít .. naštěstí je pro ni :)) a vůni té pěny jsem ověřovala nepovedeným trikem nejdřív jsem jí to dala čichnout který ji voní víc a pak jsem ji řekla že jí to koupim a ona že to nemusím a já že jí to chci dát k vánocům.
a k narozkám - Play Boy -  deodorant - Play it lovely

 Dárky pro sestřičku k Vánocům:
Zleva: Dove - sprchový gel - Cucumber and Green Tea scent, Dove - deodorant - Invisible Dry 



Dárky pro taťku k Vánocům :
Zleva: Axe - sprchový gel - Dark temtaiton, Axe - deodorant  - Dark temptation  



Dárek k Vánocům pro kámošku :
Essence - lak na nehty colour go 

Žádné komentáře:

Okomentovat