pondělí 10. prosince 2012

Já to prostě věděla


Včera večer jsem si vzpomněla, že dneska učitelka v ajině opět zkouší 15 vět z jakéhokoliv článku z  časopisu Gate. Samozřejmě se mi do toho moc nechtělo ale alespoň na oživení jsem se na to koukla.
A potom ještě před hodinou jsem na to mrkla, ale stejně jsem si připadala šíleně dutá :D.
Když učitelka zapsala, tak začla v seznamu hledat toho chudáka kterého si poslechne, protože dobrovolník žádný samozřejmě nebyl  . Ve chvíli kdy hledala jsem si řekla "To budu určitě já"



A taky se za po chvíli ozvalo " Tak co co třeba Lucka"
V tu chvíli jsem si  v duchu řekla jen "Do*****e" a už jsem si šla pro židličku. Článek který jsem si vybrala byl o Halloweenu. Proč jsem si ho vybrala? Halloween jsme měli (asi před měsícem) mezi tématy ze kterých jsme byli zkoušeni .
Naštěstí jsem aspoň zhruba věděla co chci říkat ale slova ty jsem thledala kde jsem mohla :)), no ke konci už jsem si skoro nemohla ani vzpomenout. Ale naštěstí jsem to nějak ukecala na 2 :D .. takže pohoda.
   časopis Gate 01-02  September - October

     - pro ukázku ten článek jsou ty 2 sloupečky a můžu říct že jsem tam těch 15 vět ani nenašla ( nenašla jsem 15 teček ) 

Ještě v té hodině jsem si ale vzpomněla že další hodinu máme Ekonomiku , kde jsem se učitelovi tak blbě připomněla, že jsem nebyla zkoušená , tak jsem měla poloviční až skoro 100 procentní jistotu že vytkouší zrovna mně.
( Po poslední hodině v pátek jsem se ho byla zeptat jestli jsem už byla či nebyla zkoušená , protože vždycky když lovil v seznamu třídy mi připadalo, že už to budu já a nikdy jsem to já nebyla, tak mi to bylo divné . - tak mi řekl že jsem ještě nebyla a jestli si to prý nepamatuju :)) )

A samozřejmě že to ke mně už tuto hodinu došlo :)) .. ale naštěstí jsem byla až druhá a ne první . Za co jsem byla hodně ráda, jelikož spolužačky se ptal na segmentaci trhu a to je jediné téma které z hlavy nevím co o něm říct , kdybych dostala nějakou nápovědu tak bych se už chytla , protože jak začla mluvit tak jsem si postupně vzpomínala že mi to něco říká :)) .

- No a postup než mě vyvolal byl  hodně podobný tomu v ajině - samozřejmě už jsem to tak hodně tušila že vyvolá mě - A učitel aby mi prý mohl říct že už jsem zkoušená byla :DD
Naštěstí jsem častokrát poslouchala když byl někdo zkoušený a z toho jsem se já naučila :)) - takže 1 mě neminula :DD
+ mi připadalo , že se mě ptal na strašně málo věcí , protože v mé hlavě toho bylo mnohem víc . - Ale radši jsem mu neříkala, že je těch otázek málo , že chci další  - aby mi dal nějakou záludnou a z 1 byla třeba 3 ..to ne to já si to radší schovám na písemku kterou píšem příští týden.

Kdyby jste chtěli nakouknout do mého sešitu z čeho jsem byla vyvolaná : (jestli vám připadá divné jak se z toho můžu něco naučit když to mám tak děsně napsané tak mi věřte že v prváku se stávalo, že jsem po sobě často nemohla něco přečíst, ale teď je to málokdy akorát se v tom často nemůžu vyznat :DD )
+ věřte mi, že když si sešit dopisuju někdy později, tak píšu naprosto nádherně , to jen v té hodině nějak není čas psát krasopisně

 Swot Analýza     - životnost výrobku 

2 komentáře:

  1. Te´d jsi mi připomněla, jak jsem šla včera do školy totálně nepřipravená, protože jsem se ve čtvrtek vrátila domů o půl desáté a fakt se mi vůbec nechtělo učit. Měla jsem velké štěstí, že mě nikdo nezkoušel! Jsi šikovná, že jsi to dala na 1 a na 2 ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju .. někdy se zadaří a někdy ne tentokrát se to podařilo skvěle :D

      Vymazat