pondělí 31. prosince 2012

Jaký byl můj rok 2012?

Jaký?? ...

Když se tak dívám na fotky a do kalendáře , zjišťuju že mám asi nudnej život.
Ale předci je tam něco co bych mohla napsat co nebylo až tak obyčejné.

budu to přidávat asi tak jak si vzpomenu , ale pokusím se to seřadit postupně :))

v Květnu jsem si nechala udělat ofinu jelikož mám široké čelo tak jsem to potřebovala ale nemám takovou tu přes celé čelo ale mám ji na levou stranu

V Srpnu a Září jsem byla na zubním zákroku jestli to tak můžu napsat kde mi trhaly 3 kořeny zubů

Od Září jsem začla chodit do tanečních , kvůli tomu jsem si taky koupila moje první boty na podpatku :))

V Říjnu jsem si byla poprvé nechat vytrhat obočí profesionálně (ne že bych si ho před tím netrhala :DD to ne ale nikdy jsem si ho nenechala u kosmetičky )

22. Listopadu jsem měla Prodlouženou - myslela jsem si, že byla děsná , ale na tu Závěrečnou prostě neměla  toto byl jen "slabší čaj"

1. Prosince jsem zažila tu nejnejnejhorší Závěrečnou  no když nad tím přemýšlím tak to byla 1. závěrečná (a hádám že i poslední) tak spíš nejnejhorší ples  .. vím že jsem vám slíbila článek , mám ho rozepsanej, ale už se mi k němu ani vracet nechce přece jen od toho uběhla už nějaká doba a já už jsem to docela strávila. Ale jen tak ve stručnosti bych vám to popsat mohla -
 Měla jsem krásné šaty (které mi tatínek s maminkou zavázaly tak že jsem tam hodinu byla s málo zašněrovaným korzetovým vrškem néé nebojte nespadl mi vršek + mi tam nedaly ten kus látky aby vám nebyly vidět záda a spodnička. Pak mi to naštěstí paní co ji patří ten salon s těma šatama, zavázala tak jak to má být :).
Ale i když jsem měla krásné (zašněrované)  šaty , byla jsem krásné namalovaná , sundala jsem si ty 8centimetrové podpatky (abych nebyla až tak vysoká s těmi mími 180cm) , tak pro mě stejně nikdo nepřišel jo až tata, ale až někdy ke konci + tam bylo tolik lidí, že ani nešlo poznat co se tančí, takže jsem jen "šlapala zelí" . Já prostě nejsem tak odvážná abych šla za nějakým klukem a sama ho vyzvala k tanci a bohužel jich ani neznám tolik abych se s nějakým mohla domluvit. A pro mě ze všeho nejhorší bylo to když si pro mě mama došla do no zadní části kde je bar stolečky a moc pohodlný sedačky :)) .. a připoutala mě k židli u stolu který byl na sále ne samozřejmě neměla s sebou provazy ale slovně mi prostě řekla že musím sedět u stolu . A tak já jako poslušná/hodná/blbá holčička jsem poslechla a seděla jsem. Odcházela jsem jen když jsem šla na záchod, kde jsem se snažila být vždycky co nejdéle protože když jsem chtěla jít za sestrou do zadu do baru tak jsem samozřejmě nesměla.  
Ale abych se vrátila k tomu co bylo pro mě nejhorší, to bylo to, že jsem se musela dívat na ostatní jak se ostatní baví, jak se smějí, jak si to tam užívají. Poslední hodinu jsem si už v hlavě plánovala jak domů přijdu a jak se z toho pořádně vybrečím, ale jak jsem si to tak plánovala tak už mi tam chvílema slzely oči , tak jsem si je chodila nenápadně otírat na záchod . Tam když jsem byla tak jsem se zklidnila .. a dobrý, ale jak jsem se blížila zpět k sálu měla jsem chuť otočit se a jít zpátky.
Myslím že by to nebylo tak špatný kdyby se pár týdnů před tím nevybodla moje jediná kámoška s tím , že na takovéto akce není a že tam nepůjde. Kdyby tam byla, bylo by to jiné, ale takhle jsem tam jen seděla vedle mami, pila džus, týrala jsem se pohledem na parket plný šťastných tančících párů a čekala jsem než bude konečně tombola abychom mohli jít konečně domů.
No nakonec jsem v tombole vyhrála  šťastný pro mě byl žlutý lísteček s číslem 109 myslim .. a vyhrála jsem 3  zelené a 3 černé hrníčky  z Ikea - ale ani tento fakt nedokázal zlepšit moji nádalu a ani pohled na závěrečnou.
Doma jsem všechno poctivě vybrečela, s mámou se pohádala a v hlavě jsem si slíbila , že se pokusím každý den udělat něco sama za sebe, zkusit překonat sama sebe. (Protože mám problém -ale nebudu psát jaký  ).
+ tady máte fotky těch šatů :

těch černých šatů vedle si nevšímejte 

Protože jsem si to řekla jen v hlavě tak jsem myslela že to udělám možná jednou nebo dvakrát, ale byla jsem sama ze sebe překvapená jak často se mi povedlo něco udělat sama za sebe . Většinou každý všední   den se mi podařilo alespoň něco malého - malý krůček pro ostatní velký krok pro mě. - Za to jsem byla na sebe opravdu pyšná :))

+ jsem se začla malovat i do školy (dřív jsem neměla potřebu se malovat , ale po skončení těch tanečních se mi líbilo, že jsem nevypadala tak hrozně ) .. ale myslím že to souviselo i s jedním klukem :)
+ jsem začla nosit vlasy v culíku i do školy - našla jsem způsob ve kterém nevypadám až tak děsně

Tak já myslím že je to vše kdybych si ještě na něco vzpomněla tak to určitě přidám .. ale to vy asi nepoznáte :D
Tak takový byl můj rok 2012 a jaký byl ten váš ??

Žádné komentáře:

Okomentovat