čtvrtek 6. prosince 2012

These Days

Ahoj, od posledního článku uběhly skoro dva týdny . Tímto článkem bych chtěla udělat takovou malou rekapitulaci .
Tak za 1. už mám nakoupené všechny dárky :D
Za 2. Závěrečná Skvělý večer ?? Ani omylem !!  - Kdybych vám psala článek hned další den (v Nedělu) tak by ten článek přesně odrážel to jak jsem se cítila, jak mi bylo . No malý článek asi připravím , ale jelikož už jsem to nějak strávila tak bude jiný než jsem plánovala - bude slušnější :)
Za 3. konečně mi dorazila ta nejúžasnější gelová tužka od Avonu - už jsem se nemohla dočkat. - Moje první tužka na oči .. no oficiální název je - gelové oční linky - jsou v tužce .. ani nevím jaký je v tom rozdíl :D - Možná vám malý článek dám i o této tužce :)
Za 4. už ani nevím co psat. - Jo hodně učení .. psala jsem opravnou z matiky výsledek stejně hrozný mám opět za pět .. ale hezky se to rýmuje :D
Za 5. .. už opravdu nevím . :D

Ok tak já si jdu rozepsat články , tak se mějte :))

4 komentáře:

  1. a čo si nakúpila:)
    Nezabudni sa zapojiť do mojej predvianočnej Ziaja giveaway: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/11/ziaja-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. všechno jsem vyfotila a můžeš se podívat v článku : http://lucysworlds.blogspot.cz/2012/12/a-darky.html
      ok :))

      Vymazat
  2. Nakoupené dárky ti zavidím,mě ještě něco zbývá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tento rok jsem to chtělá mít co nejdříve hotové .)

      Vymazat