neděle 27. ledna 2013

New In - November / December + dárky k svátku

Ahojky v tomto článku vám představím co jsem si koupila čím jsem si udělal radost v Listopadu a v Prosinci (spojila jsem to do jednoho článku protože jsem si nebyla občas jistá co jsem si kdy koupila, a nebo jsem toho v jeden měsíc koupila míň -takže bych vám toho moc neukázala)
A rozhodla jsem se k tomu přidat i dárky co jsem dostala k svátku - 13.12 
Tak jdeme na to :

 


Foto č.1 
- Když jsem šla se sestřičkou nakupovat dárky, tak jsme se stavili i v DM a když jsem šla kolem sprcháčů tak mi to nedalo a koukla jsem se jestli tam náhodou ještě nemají nějaké věci z té limitky s makronkama od Balea.. a měli :D . Byly tam 2 druhy a já jsme si hned zamilovala ten co jsem čichala  jako první - třešeň s mandlí - voní to úžasně sladce jako marcipán :)) - až je mi líto ho vůbec začít používat :( - a stál jen úžasných 
30,- Kč .)) 
- Poprvé jste tento sprcháč mohli vidět v říjnovým New In a jelikož už mi došel (i za pomoci maminky),
musela jsem si už koupit nové balení (tentokrát bohužel nebylo v akci ) ale i tak to v Rossmannovi bylo docela levný tuším - 58.-Kč ? (Dove - plum a sakura blossom scent)

Foto č.2
- Když jsem kámošce kupovala dárek k Vánocům , tak jsme si ve slevovém stojanu v Rossmannovi "ulovila" tento úžasný lak od Essence - nude glam- a konkrétně - 06 hazelnut cream pie - ale nevim jak to teď seženete jelikož je to z té staré řady, dívala jsem se na web essence a mají to tam přejmenovaný a přečíslovaný ale podle mě je nejpodobnější z těch nových 06 cookies and cream - ale to jen tipuju na živo jsem to nezkoušela.  A stál myslím 20,- Kč
(Vím že to není moc dobře vidět, ale doufám že z té fotky aspoň trochu poznáte jak ten lak vypadá na nehtech) 


Foto č.3
Jelikož mám suché vlasy tak jsem si nejdřív koupila balzám od Elseve- Re- nutrition vyživující balzám - myslela jsem si že to nemá stejné účinky jako kondicionér (pomáhat lépe rozčesat vlasy) tak jsem si (naštěstí v akci) koupila od Syoss - Oleo Intense Thermo Care - umyla jsem si ty vlasy tím -jaký byl pro mě šok když jsem následující dobu měla totálně rovné vlasy já sice normálně mám taky rovné ale aspoň místy na koncích je mám lehce no ..zatočené - doufám že chápete jak to myslím :D - Stalo se to že si Lucinka samozřejmě všechno dobře nepřečetla jelikož jak se teď podívala na webovky Syossu aby byla chytřejší :D tam se dozvěděla že : "uhlazuje vlasy a umožňuje jejich snadné rozčesávání"  
Pak mě napadlo ,že bych si k tomu bazámu od Elseve mohla koupit šampon, nejsem si jistá ,ale to jsem možná taky kupovala ve slevě - Elseve - Re-Nutrition vyživující šampon. 

Foto č.4 
Po skončení tanečních jsem si začla více všímat toho jak vlastně vypadám (do té doby mi bylo jedno jestli mám kruhy pod očima, které jsou vidět 3 metry dopředu a nebo jestli ty beďary jsou červený tak, že připomínají semafor -samozřejmě přeháním :D ) V té době jsem právě měla hodně těch červených beďarů a bohužel mi nestačilo jen to že jsem si jen potřela modrou tyčinkou od Garnier která sice vysušovala ale absolutně nekryla (vím že existuje verze 2v1 krytí a vysušování v jedom ,ale to mi absolutně nesedí odstínem ) . Takže jednou ve škole (v ITE když všichni psali písemku) jsem si trochu projela blogy abych si zjistila ,který bude nejlepší a našla jsem ho :D . Od Rimmel London - Stay Matte dual action  conclealer - Je naprosto fantastický :D :D . stály myslím 100 nebo míň (měla jsem slevu "Tetě")

Tak a co jsem dostala k svátku :
Od maminky sprcháč Dove - Deeply Nourishing - voní naprosto úžasně , tak jemně, lehce , krémově :)) 
Od sestřičky řasenku  Maybelline - The Colossal Volum Express mascara - naprostá spokojenost, protože jsem si ji moc přála :)
A ta černá věc to je gelová tužka na oči kterou jsem si taky udělala radost ..  i když teď mně napadá že jsem  ji spíš měla dát do New In .. - Avon - superSHOCK - gel eyeliner   - gelová tužka na oči. - Zatím jsem ji použila jen párkrát ale je úžasná :)) 

dardar dar
+ jsem od maminky ještě dostala leginy - konečně dlouhý který mi zakrejou i kotníky a mama mi je vypere :(( , a pak asi sportovní komplet - černé kalhotky a černá sportovní podprsenka 

Tak a to je doufám vše :D 

2 komentáře: