pondělí 21. ledna 2013

Thoughts in my head

Ahoj zdravím všechny :))
Jsem úplně maXimálně šťastná :D :D :D  A proč ??
Protože z matiky na vysvědčení budu mít 4 :D - Asi většina z vás si zaťuká na hlavu jak se můžu radovat ze 4 , ale věřte mi že mi spadl obrovský kámen ze srdce když učitelka řekla , že budu mít 4 , protože jsem byla nebezpečně blízko od pětky = propadnutí ... sice nevím co by přesně následovalo ale jsem velmi ráda že to toto pololetí nezjistím :D

A další pozitivní věc :


- Ze zkoušení ze ZSV jsem dostala za 1 = 1 na vysvědčení
Mám dojem že i z ekonomiky budu mít 1 - Což je úplně úžasný protože jsem se dívala na loňský vysvedčení a za celý prvák jsem měla jedničky jen z chování :D
Y3ufxb-69co_large

A teď. Schválně přiznejte se kdo si dneska zkusil jak tvrdé a nepohodlné jsou české chodníky , jinak řečeno najde se tu někdo kdo to dneska na těch extrémně ledových chodnících neustál ?? 
- Já jsem to naštěstí ustála :)), ale musím uznat, že občas jsem měla namále např. ráno -hned před barákem totální ledovka a na chodnících taky strašný, aspoň že na těch cestách no ale jen na těch hlavních , když jsem šla ze školy tak na chodníku dobrý a pak jsem šla po takové malé skoro zapomenuté  j a tam jsem myslela že už to fakt neustojím a seknu tam sebou , protože to byly brutálně ledový zmraženy - kostičky .. prostě to nejhorší co může být malé klouzavé kostičky.
Já doufám, že pokud jste to někdo náhodou neustály , tak že jste to alespoň ve zdravý přežily :))
Favim.com-18457_large
Zítra mě ještě čeká zkoušení ze zeměpisu, abych si vybojovala 1 na vysvědčení - už jsem 1 dostala z předčasné písemky psala jsem ji o den dřív než celá třída (ale to už jsem tady myslím psala)  ale bohužel to profesorovi pořád nestačí tak zítra se musím nechat vyvolat ještě z Francie - no rozhodně lepší než z celé Z Evropy to když jsem viděla co bych se měla učit to se mi skoro protočily panenky :D
V konverzaci ty naše scénky :D  ,, !Alberto Roberto! "  - jen malá ukázka z mého textu :)
V angličtině budu doufat , že si na mě při zkoušení na jídlo nevzpomene , protože to umím opravdu jen trochu a to jen to co jsem se učila na písemku .

A pak bude středa a blbý slovíčka ze španělštiny,ale můžu se uklidňovat že je toho míň než předchozí lekci :)

A to bude pro dnešek všechno . Kdo taky na poslední chvíli vylepšuje známky tak přeju hodně štěstí a když by se to náhodou nepovedlo tak nezoufejte , je tu další pololetí a další možnost na lepší výsledek ;)
Ale hlavně opatrně na chodnících :D 

4 komentáře:

  1. A na konci roku tu čtyřku vytáhneš na jedničku! ;-)
    Dneska jsem dvakrát upadla a jednou na mě spadnul ze střechy sníh...div, že žiju a píšu ti komentář :-D.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem skromná .. trojka by stačila :D .. a momentálně mi bude stačit ,když si tu 4 udržím i příští pololetí :))

      Vymazat
  2. tak ti gratulujem ku 4 :D ja mám našťastie 3, ale tiež musím zamakat.
    cara mia

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :) ..já taky makám , a je mi to (skoro) úplně na nic :(

      Vymazat