pondělí 25. února 2013

So much learning

Bohužel s koncem (týdeních) prázdniny nepřichází jen otravné vstávání, ale taky spousta učení. A jak jsem se dívala ,tak ho bohužel není málo :((
524740_433848603360075_1862088235_n_large   5831_559418300743998_56286955_n_large

Ale chtěla jsem se ještě pochlubit jak jsem předminulý týden byla zkoušena ze ZSV a Ekonomiky.
Týden před tím jsem byla ve čtvrtek a v pátek doma protože něco na mě lezlo. Takže jsem se v pondělí v Ekonomii omluvila, protože když chybíme 2 a více hodin tak nejsme zkoušení :D, takže jsem toho samozřejmě využila :)). Toho samého profesora máme i na ZSV, které máme v pondělí odpoledne - tam už jsem se neomlouvala protože v ty dny kdy máme ZSV jsem ve škole byla. Jenže profesor si to spojil a když mě chtěla vyvolat tak řekl, ale vy jste se omlouvala už v Ekonomice ,že jste chyběla ..takže mě nevyzkoušel. 
V tu chvíli jsme se strašně moc radovala ,protože jsem si samozřejmě nic nezopakovala :D ..ale těžkou hlavu z toho že jsem ve škole ve skutečnosti byla ,jsem si nedělala protože vyvolal spolužačku a ta dostala za 1 :) 
No ale ve Středu už se mi to samozřejmě nevyhnulo ,ale jelikož jsem s tím počítala ,tak jsem se na to připravila. Trochu jsem se sice zasekla u rodinného práva, ale jinak pohoda = 1  :D

A protože občas hodiny Ekonomiky využívám jako přípravu na ostatní předměty (nejčastěji na matematiku, protože ve čtvrtek ji máme po Eko - takže se tam rozpočítávám) , takže jsem si začala dopisovat sešit ve čtvrtek ,samozřejmě jsme si spočítala že budu vyvolaná. Sice to vycházelo na někoho jiného ,ale tušila jsem že kvůli tomu nepřijde do školy a bylo mi naprosto jasné ,že samozřejmě bude chtít vyvolat mě . (15-2=13 - moje číslo) . Ale protože mi hrozně záleželo na tom abych to měla dopsaný (bohužel jinou látku než se zkouší) , tak jsem se na to ani nepodívala (naštěstí jsem se aspoň ve čtvrtek když byla zkoušená jiná studentka , podívala na to co je to metoda ABC)

No a samozřejmě pro mě nebylo žádné překvapení když v pátek padlo moje jméno. Tak jsem se tak neochotně vydala do předu a v hlavě jsem rychle začala přepočítávat co asi tak vím a věděla jsem ,že pokud si nechci zkazit průměr tak to musím ukecat nejhůř na 2) 
No tak on se začal ptát a já začla odpovídat ( pořád jsme měla na paměti ,že nesmím mít dlouhé prodlevy mezi tím co říkám,protože to pak bude vypadat že nic nevím, furt musím něco říkat i kdyby blbě - taky jsme zkusila ,že jsem se zamotala do toho co jsem říkala ..ale v pohodě ) . Zkrátím to - Představte si že musíte uvařit jídlo o 10 chodech potřebujete 100 ingrediencí ale vy máte jen 10. - takže tak jsem se přesně cítila. - Ale představte si že i z těch 10 ingrediencí vytvoříte velmi chutných 10 chodů - 
ANO já to tak dobře ukecala že jsem dostala za ..... 1 !!!!! ..hej v tu chvíli jsem byla prostě šíleně šťastná :D :D :D 


Tak a co teda máme na tento týden. Pondělí je naštěstí zanáma. ,tak zkoušení v AJ na článek z časopisu Gate se naštěstí u mě nekonalo. :) - začla jsem se to učit pozdějí ,ale v nejhorším bych to ukecala :D i když ne tak dobře ,přece jenom je to v cizím jazyce :D .
Ale v matice jsme měli takovou zajímavou situaci . Měli jsme úkol. Nebudu říkat kolik ten úkol nemělo. Spíš řeknu napíšu že jsem byla mezi tou trochou co ten úkol měli. A víte co zato máme. ??

Že CELÁ TŘÍDA píšeme ve středu písemku na toto téma. Nejdřív jsem si myslela že to třeba dá jen těm kteří to neměli, ale ne musíme to psát i my co jsme si úkol udělaly a víte co ani malou mini 1 nás neodměnila. Což by mě docela bodlo. A jak asi víte já mám v matice docela problémy ,takže taková písemka za zálohy mi vůbec radost neudělala. Ale zase si začínám trochu věřit ,že už jsem za tu dobu tuto látku docela pochopila ,takže doufám že bych konečně mohla štafetu nepředat 5 ale nějaké trochu snesitelnější známce , i za tu blbou 4 bych líbala zem :D . Nutně potřebuju srovnat konto protože tu minulou 4 mi tam vyvážila nějaká 1,2,3 a 4 tuším - takže hodně nutně potřebuju dostat něco takového aby se mi lépe spalo :D :D 

tahle písnička momentálně odráží moji náladu, to jak se cítím ( nemá to souvislost s těmi slovy ani jsem se nad něma moc nezamýšlela tak ani moc nevím o čem se tam zpívá  ale je to o té hudbě nejdřív "klidná voda" s rytmem a pak se to rozjede :D ..u toho refrénu mám teďka úplně chuť křičet )



No ale aby tento den nebyl tak hrozný ,tak jsem po škole šla do Takka využít slevové kupónky který trvaly až do dneška :D - to myslím že se ještě nikdy nestalo že by trvali až do pondělí - ale byla jsem za to ráda jelikož, jsem si koupila 3 krásný trička ..no jeden bílý top - z Wishlistu , a 2 trika s 3/4 rukávem zelené a oranžové (já co nesnáším oranžovou :D :D ) ale není to žádná extra výrazná ani "vyblutá" oranžová ..no je to prostě krásná sluníčkovská barva - však uvidíte v New In za Únor :)) 


Tak ale teď už k tomu co nás čeká zbytek týdne. :

ÚTERÝ : - test z Biologie - je tam toho docela požehnaně a já se na to zatím ani nekoukla :D ,toto dopadne :(
- ČJ - test Svět. Realismus - že já blbec jsem si nenechala napsat tu 3 ,stejně vím že nic lepšího nedostanu a zbytečně se to musím ,ještě drtit . Ale ne já to musela zkusit že. No prostě jsem blbá.
  - a abych nezapomněla tak zkouší četbu - vybrala jsem si Kytici - haha mám přečtenou jednu .. báseň baladu  :D .. tak doufám že bude někdo aktivnější ,kdo se přihlásí.
-AJ - zkoušení Kultura - umím prd ,ale je fakt že je to skoro pořád dokola tak uvidím.
- ? Zemák test - no to mám s otazníkem protože nevím , ale pokud to fakt máme psát zítra a neukecáme to aspoň na středu tak jsem v pr***i  :D :D  , protože ani nevím z čeho máme psát :D
- ŠJ konverzace - umět názvy měst a států JA kde se mluví španělsky + pár řek a jedno nebo více jezer + samozřejmě kde se nachází - blbý je že se mi zrovna někam ztratila ta mapka, a tahat se s celým atlasem se mi nechce ale budu muset :(

pro zítřek je to doufám vše

STŘEDA - ŠJ od středy se zkouší časy ..myslím že všechny co umíme.
- jo a + Matika - test Funkce + vlastnosti.
+ mám divné tušení ,že máme úkol do ÚČETNICTVÍ
ČTVRTEK - ČJ - test z četby

PÁTEK - ŠJ - test - mám dojem že je to na ty časy.


No jak vidíte ten zítřek bude ze všeho nejhorší :((( ..ale co nějak to zvládnu a kdybych to náhodou nějak po****a, tak si to vždycky můžu opravit ..
Ach jo do prázdniny daleko , učení před námi  :/


Jo a pokud to někoho zajímá  s tím klukem. Tak ..
Hned po první hodině mi to parádně vyšlo ,že i když jsem z tý naší učebny šla až poslední ,tak jsme stejně šla dřív než on ,takže jsem věděla že jestli už vyšel tak je někde za mnou(první máme na stejném patře a ty naše učebny nejsou daleko od sebe ) . No a pak jsem šla o patro víš a viděla jsem že celá jejich třída tam šla taky , a pak jsem asi jen na sekundu zahlídla jeho mikinu ,nebo jsem to jen z dálky vytušila že jde po té chodbě taky , a ani nevím proč ,ale zareagovala jsem tak že jsem se dívala všude možně jen ne směrem na něho. A zbytek dne jsme ho už neviděla ,protože druhou příležitost před odpoledkem jsme neměla jelikož jsme měli změněný rozvrh. Poslední jsme měli místo Peku ,tím se nám změnilo i místo kde jsme měli být. (Byli jsme na jiným patře než on a jelikož jsme končili o hodinu dřív tak jsem neměla už vůbec šanci ho potkat. ) I když nevím jestli to není dobře ,možná bych reagovala stejně ( že bych se za každou cenu dívala jinam jen ne na něho, ale nevím fakt nevím to vždycky poznám až v té situaci).

No to bude pro dnešek asi všechno ,bohužel jak jste si všimly že s koncem prázdnin přišel i nedostatek času , takže přidávat nebudu zas tak často ,uvidím kdy se zase objevím ..jinak zatím se mějte fajn a.. Ahoj :D

Žádné komentáře:

Okomentovat