čtvrtek 21. února 2013

What I planning on Blog

Ahojky v tomto článku vám napíšu seznam článků ,které plánuju napsat. Zatím sice nevím kdy, ale určitě je postupně všechny napíšu. 

recenze korektor Rimmel London háá moje první recenze asi proto ju pořád nemám napsanou -nevím jak začít:D

MIXIT - moje první  objednávka z mixit.cz 

New In Leden - jak tak koukám brzy i New In Únor

Krémy - taková velká souhrná recenze o tom jaké krémy jsem používala/používám , rozdělený do 3 skupin - obličej/ ruce /tělo

winter photos - zase jsem fotila :D


To je zatím asi všechno kdyby mě něco napadlo,tak to sem ještě přidám :D
zatím se mějte :))

1 komentář:

  1. Z mixit už jsem objednávala třikrát a vždy jsem byla spokojená. Je super, že si namícháš jen to, co ti chutná...

    www.doubleexplosion.com

    OdpovědětVymazat