sobota 9. března 2013

New In - February

Ahojky tak se opět ozývám, konečně jsem se přemohla a nafotila jsem New In za měsíc Únor. Sama se sobě vždycky divím proč mi to trvá tak dlouho se k tomu dokopat když jsem to měla nafocený za 5 min. :D
Ale zpátky k tomuto New In , jestli jste viděly ten minulý tak tam jsem měla jen samé doplňky. A tento měsíc jsem nakupovala jen oblečení konkrétně trička :) A konec řečí jde se na to :))

Takko 249,- (bohužel až za pár dní mi přišel slevový kupón :( )

 Takko pův. cena 249,-  
Takko pův. cena 249,- 
(vypadá to strašně blbě na fotce, ale už jsem to zkoušela zkombinovat a pak to vypadá skvěle:D )
Takko pův. cena 99,- 

Původní cena píšu, protože jsem využila slevový kupón co mi přišel a cenama si nejsem jistá ,ale pokud si to někdo chce spočítat využila jsem slevy : -30%, -20% a -15% 
A dohromady jsem ušetřila 157,- Kč (haha to si pamatuju)  

Tak a to bylo moje utrácení za měsíc Únor :))

pokud máte i vy svoje New In ,piště do komentářů ráda se podívám i na vaše nákupy :)) 

To je pro dnešek vše uvidím kdy se zase ozvu (nejspíš zítra:D) zatím Ahoj :)

1 komentář: