středa 6. března 2013

Tired Week (25.2. - 1.3)

Ahojky tak se opět ozývám :))
Určitě jste si všimly ,že jsem přes týden moc aktivní nebyla , vysvětlení je jednoduché ,skončily jarní prázdniny a zase začla škola . A bohužel to byl zase jednou týden plný písemek.

V pondělí se zkouší v angličtině 15 vět o článku z aktuálního čísla GATE . No začla jsem se to učit pozdě, čili to umím jen tak zhruba. Ale myslím že bych to nějak ukecala. Ale naštěstí zkoušela jen ty kdo chtěly. 
A v matice jsem byla mezi pár lidma kteří si přes prázdniny udělaly dú do matiky. To fakt nekecám bylo nás asi jen 5 nebo 6 z celé třídy. No a tak se učitelka na***la a dala všem písemku -ano i nám co jsme úkol měli a ani nijak neocenila naši aktivitu ,to mě docela na***lo . 
Ale abych si den udělala hezčí tak jsem si po škole (až po odpoledku ) šla proměnit slevový kupon z Takka za nějaký hezký věci na sebe. Upřímně jsem trochu váhala ,protože se mi už moc nechtělo ,protože jsme byla unavená ,ale jsem ráda ,že jsem se přesvědčila ,protože jsem si koupila 2 krásná trika -barevná a jeden bílý top - z wishlistu -- všechno uvidíte v New In až ho nafotím :))

V úterý to bylo bohužel pestřejší. Hned první hodinu jsme psali z Biologie. Za 1. jsem ani moc nevěděla z čeho všeho píšeme a za 2. se mi do toho ani trochu nechtělo . Takže jsem si to večer jen vytiskla ,ale přečetla jsem si to až ráno :/ . No když nám řekla otázky došlo mi že píšeme asi z více věcí než jsem si vytiskla ,ale zkusila jsem to nějak okecat, tak uvidím snad by to aspoň 4 mohla být :D 
V zeměpise jsme naštěstí překecaly profesora aby jsme písemku o které jsme skoro nevěděli psali až další den - hurá :)) 
V češtině jsem psala opravnou písemku z češtiny. Opravnou protože když jsem ji psala poprvé ,tak jsem byla po nemoci a nevěděla jsem o tom a dopadla mi na 3 - když mi to tehdy učitelka řekla že mám 3 a zeptala se mě jestli ji chci nebo chci psát opravnou zvolila jsem že chci psát opravnou . Upřímně jsem si pár dní před tím než jsem ji měla psát nadávala proč jsem takovou blbost vůbec vypustila z pusy proč jsem si tu 3 nenechala, protože jsem se bála že bude tak těžká jako ta první. 
Když jsem ale slyšela ty otázky co nám dávala ,měla jsem chuť si gratulovat . Dala nám opravdu strašně lehký otázky ,takže pro mě byla hračka odpovědět. 
Jen jsme si pak nadávala že jsem k charakteristice jednoho směru měla toho připsat víc, ale doufala jsem že toho bylo dost.

Po doučku z matiky jsme si s mamkou zašly do cukrárny trochu osladit život. Já jsem si dala Tiramisu a mamka ..mm..teď si nejsem schopná vzpomenout jak se ten její zákusek jmenuje :D to neva důležité ,že oboje chutnalo fantasticky .))

-mamčin výborný zákusek -můj výbormý zákusek

 - a toto zbylo :D




Ve středu v angličtině začla zkoušet na Kulturu. Jenže se nikdo nehlásil tak losovala. Jelikož mám většnou takovou smůlu že když se losuje a já vím že něco neumím tak úplně , tak to většinou padne na mě. A taky že to na mě padlo (nebylo to sice hned nejdřív vylosovala ty co chyběly) 
Tak jsem si šla pro židly a v duchu jsem rychle začala rekapitulovat co si pamatuju. Sedla jsem. A začala jsem. Párkrát jsem se opravovala, mluvila jsem tak že jsem se sekala, říkala blbosti a to proto ,že v tu chvíli se mi to v hlavě začalo ale neuvěřitelně motat a mixovat ,že jsem prostě nebyla schopná úplně normálně uvažovat takže jsem se někdy opakovala , zapomněla na spoustu věcí . A byla jsem moc ráda že mích pět minut je už pryč . Ale aby věděla jak mě má hodnotit vyvolala ještě jednoho - nejchytřejšího kluka z naší třídy . Tak to jsem věděla že můj výstup pro ti jeho bude hodně špatnej. Ale naštěstí mě učitelka pochválila za velkou slovní zásobu a říkala ,že i přes ty chyby to nebylo špatné tak mi dala za 2 :D :D :D ..v tu chvíli jsem byla hrozně šťastná.
A v zeměpise to byla blbá písemka - blbé pojmy na mapě + (samozřejmě) teorie. Toto zkrátím. Opravil nám to ještě v hodině a mám za 3 - no mohlo to být ještě horší :) takže jsem byla docela ráda za tento výsledek. 

..Jooo a málem bych zapomněla - první hodinu jsme psali tu písemku z matiky. No dala nám 2 příklady na pohled těžce nevypadaly ,i já jsem se dokázala docela rychle uklidnit spočítala jsem první a docela pohoda ale u druhého jsem měla chuť vzít nějakou učebnici a začít se jí mlátit do hlavy, jelikož se tam ta funkce musela počítat podle diskriminantu ,který má složitý vzoreček a já si ho nezopakovala , ale naštěstí jsem vzpomínala - je tam b na 2 , pak je tam - 4*a (ale přišlo mi to chudý no jasně chybí tam *c) a pak ještě x1,2 -( zase je tam b odmocnina z D a znamínko ..jasně +- ) 
Problém nastal ve chvíli kdy mi obě x vyšla stejně a diskriminant měl taky nějaké číslo v tu chvíli jsem nevěděla jak ho do té tabulku mám dosadit ,tak jsem to zkusila a dala jsem tam i ostatní čísla ,ale moc mi to tam nesedělo tak jsme to pak přepočítala a došlo mi co tam mám dát .)) 
Pak rychle narýsovat a dopsat vlastnosti , bohužel jsem ztratila čas tak jsem myslím 2 vlastnosti nedopsala ,ale rozhodně jsem z toho měla výborný pocit. :D :D

Po škole jsme pak jeli s mamkou na Lidl ,protože jsem si tam chtěla koupit  v nové akci váhu i když jsem ji přesvědčovala jak jsem mohla stejně jsem ji nevymluvila že ta akce začíná až ve čtvrtek a ne ve středu :)) když jsme tam přijeli stejně to musela uznat :D ,ale já se na ni nezlobím ,protože jsem si tam koupila úžasně dobré no..jak to pojmenovat cereální (sladké) kolečka - znáte cookie crisp od Nestle - tak vypadá to úplně stejně ,ale není to v krabici a  stojí to jen 22 kč  250 g a chutná to naprosto úžasně :)) 

Ve čtvrtek v matice nám řekla ty známky z té písemky (jelikož to opravovala v hodině tak nám je neukázala ale i tak to stačilo ) , upřímně jsem tipovala i neočekávané známky ,protože jedna spolužačka co sedí přede mnou (a na matiku není tak blbá jak já) tak říkala že už ví že to má celé špatně .
No nebudu vás dlouho napínat dostala jsem ..... 2 !!!!!!!  :D :D :D :D ááááááááá měla jsem v tu chvíli chuť skákat radostí :D :D: :D:D , byl to naprosto fantastický pocit a ještě mě učitelka pochválila že jsem měla hezkou písemku :D :D ... dívala jsem se že jinou známku než 5 (počítala jsem i minulý pololetí) jsem dostala po měsíci .. ale podle mě to bylo tím že jsem měla delší čas to pochopit ,protože učitelka s tím učením hrozně spěchá .
A v češtině kromě toho ,že jsme psali písemku na četbu nám řekla ty známky z té opravné písemky . Další pozitivní zpravá pro mě , protože mi učitelka řekla že to vypadá že jsem se snad jediná učila ,protože ostatní dostali takový různý známky např. 4/5 ale já jsme dostala   ... 1 !!!!! ááááááá ..tady to zas tak velké překvapení nebylo tady jsem ji možná i trošku čekala ,protože v nejhorším jsem čekala 2 :D :D

A odpoledne jsem si koupila konečně tu digitální váhu co jsme tam moc chtěla (ségra má digitální a když jsme o Vánocích pekly tak se mi s ní vážilo výborně mi doma máme totiž hrozně starou -posuvnou)
A ještě 2 balení těch výborných cer. koleček :)) - protože jsem to za 1 den ceý vyjedla ,jak moc je to dobrý :D (a asi jsem se toho přejedla ,protože mi zatím vydrželo jedno celé a druhé mám skoro snězené ) 


 -moje nová váha (zatím v krabici)
 -cer. kolečka -neodolala jsem když jsem viděla ty chutné ksichtíky :))

A v pátek to bylo už naštěstí pohodovější :)) V "ítečkách" nám řekla známky z písemky kterou jsme psali no bylo to na Excel tam se toho moc psát nedá :D ,spíš dělaly tabulku podle zadání :) ..a dostala jsem  1 !! i na to ,že jsem tam nebyla a nevěděla jsem o tom (naštěstí to celkově nebylo těžké :)) ) 

Odpoledne jsme zašli se sestřičkou a s její kamarádkou do nově otevřené kavárny. No vypadalo to tam krásně, měli to hrozně hezky vymalované a krásně to tam vonělo kávou ( i když já kávu moc nemusím, vlastně vůbec ) dala jsem si horkou čokoládu z 70% kakaa - bez cukru to bylo jako uvařená hořká čokoláda s cukrem to pak bylo naprosto výborný :D , dávali k tomu malý kousek buchty se šlehačkou a kouskem jahody, moc se mi líbilo jak to bylo naservírované :) - čokoláda v malém hrnečku a mini zákusek v malé misečce ). Ségra si dala laté s krásným vzorem .)) (ten jsme ale nestihla vyfotit :(  )

Jo a ségra ji koupila takovou kytici tulipánků , hurá jaro může přijít .Ale bohužel jak se tak dívám na předpověď tak si to to jaro asi rozmyslelo .. škoda :((
 nemoha jsem se na tu krásu vynadívat (věřte mi ve skutečnosti to vypadlo líp než na těch fotkách :)

 horká čokoláda 

 s cukrem byla mnohem poživatelnější (mají moc krásnou nádobku na cukr :D )


Tak a to by mělo být za minulý týden všechno , omlouvám se že to přidávám až teď ,ale chtěla jsem to mí s fotkama, takže mi trvalo než jsem se dokopala k tomu abych je vytáhla z mobilu do notebooku , doufám že si hezky počtete :)) ,zatím se mějte Bye  


3 komentáře: