pátek 19. dubna 2013

Můj 1. Mixit

Ano přemohla jsem se :)) ..jen malá poznámka k předchozímu článku :D


Už dlouho vám slibuju, že vám ukázu ,co jsem si objednala v 1. objednávce z MIXIT . A jelikož už mám doma i druhou, řekla jsem si ,že už je nejvyšší čás :)

Kdyby jste se někdo nechali inspirovat a chtěli si objednat můžete na stránce www.mixit.cz

V době , kdy jsem to objednala jsem měla neustále chu't na ořechy ,proto jsem si nenamixovala žádnou směs, kterou bych ráno snídala s mlíkem ,ale zaměřila jsem se jen na ořechy a sušené ovoce .

Svůj první mix jsem nazvala:   Super Studentský Mix     (to proto ,že jsem někde četla ,že ořechy pomáhají s učením) 
Bohužel jsem se nepodívala jak velké to má být , a tak když mi to přišlo ve velké krabici a já pak vytáhla podstatně menší tubus byla jsem trochu zklamaná (na všech ostatních blogech si blogerky vždy objednali směsy ,proto to měli ve větších tubusech) ,ale jak jsem psala byla to moje chyba :D  





Je toho  450 g. Cenu si bohužel už nepamatuju, tuším ,že něco přes 200 i s poštovným 220 . A dostala jsem ho od maminky k narozkám :)   Jo a MOC se mi líbí ten zimní tubus :))

A teď už konkrétně k tomu obsahu . 

Jako jediné suché ovoce jsem si tam dala : Medový Banán 

První kousek byl nic moc. Bylo to kolečko banánu, tvrdé, a jakmile jsem z toho "sundala" ten med a chuť banánu , měla jsem pocit ,že jím nic ,že to nijak nechutná. Takže jsem na tuto část tubusu na dlouho zanevřela. Ale protože ,mamce chutnal moc, tak jsem mu dala ještě jednu šanci.   A zjistila jsem, že nechutná  tak špatné. :D Že to je i docela dobré :)  Jen trochu nezvyklé :)
(1x 8,- Kč)
 to je on ten "špatný" první kousek :D 
 aby jste si to dokázaly lépe přestavit :)

A jedinou věc ze sekce Něco navíc jsem si přidala : Corn Flakes v Čokopolevě 

Upřímně jsem si nadával, proč jsem si tam tohoto nedala více :D . Je to naprosto úžasné . :D :D Častokrát jsem měla problém to celé nevyjíst :D .Ale naštěstí jsem se vždycky ovládla . Jinak bych vám dneska nemohla nic nafotit . :D    Má to ode mě 1000% procent doporučení .
(1x10,- Kč)
 byla to fuška ,už jsem se bála že tam žádný nezbyly :) + doufám  že vám nedělám až moc velký chutě , i když tohle mi trochu připomíná psí hromádku :D


A teď hurá na ořechy :) 

Tyhle ořechy mě nejvíc překvapily  : Arašídy 


Na jejich webu jsem viděla produkt Arašídy. Opět mě nenapadlo ,si přečíst popisek :D Pak by mě jejich chuť nepřekvapila. Když jsem ten tubus otevřela ,tak jsem je nejdřív vůbec neviděla. Protože jsem čekala ty velké kousky . Nejdřív jsem si myslela ,že mi je tam vůbec nedali a dali mi tam místo toho jen nějaké zrníčka . Později mi teprve došlo, že to budou asi ty Arašídy. 
Oddělala jsem z toho tu slupečku a zkusila jsem to . V tu chvíli jsem měla pocit ,že se mi chuťové buňky zbláznily já jsem cítila ,že jím   HRÁŠEK !!!!!  :D :D Kdybych si tu popisku přečetla :

Prozradíme Vám tajemství: arašídy nejsou ořechy, ale luštěniny, dokonce z čeledi hrachovitých. Komu to ale vadí? Zkuste je v müsli a uvidíte, že hrachová kaše nebude.

Tak by mě takový šok nečekal :)  Pokud chcete zkusit, něco nového a netradičního, tak určitě doporučuju  :D 
(3x8,-Kč)


(a jelikož jsem si tam těch arašídů dala asi tak dvojitou, nebo trojitou dávku , mám pocit ,že se těch zrníček nikdy nezbavím :)

Další ořechy mi naštěstí takový šok nepřipravily : Kešu 

Ty naštěstí chutnají vždycky, stejně a vždycky úžasně :D Rozhodně doporučuju :)
(3x16,-Kč)


A posledními ořechy byly : Pistácie 

Opět bez překvapení . Chutnají skvěle, jen by mohli mít občas trochu výraznější chuť (ale to samozřejmě nikdo ovlivnit nemůže) 
(2x25,-Kč)
 koukám že jsem vám jich na tu fotku mohla přidat více :)


A teď menší zhrnutí 

Dejte si pozor ,na to kolik jednotlivé položky váží !! A čtěte popisky :D 

víte co vám přijde 
možnost vyzvednout si to na výdejním místě (ušetříte za poštovné )
velký výběr 
možnost namíchat si nejen suché plody a ořechy ale i musli či kaše 
ukazatel nutričních hodnot 
dobrý způsob jak začít snídat (snídat něco na co se těšíte a ne jen na ty supermarketové musli z kterých jsem vždycky něco vybírala , a nebo na tu ohranou kombinaci chleba /rohlík s něčím - upřímně já jsem dlouhou dobu nesnídala ,protože když jsem ráno něco jedla ,obvykle se mi z toho dělalo špatně , ne že bych hned letěla na záchod ,to jsem věděla ,že bych to nevyzvracela ,ale bylo to spíš jako by to moje tělo odmítalo, jedla jsem většinou ,až ve škole ještě než začalo vyučování )
zdravá strava 
pokud se vám nechce nic mixovat, můžete si vybrat už z namixovaných směsí
brzy máte objednávku doma :)  (u této mi už po 2 dnech psali ,že mi balíček už poslaly)

-

když zkoušíte něco co neznáte ,riskujete ,že vám to nebude chutnat
většina těch položek není od nás 
občas by vás to vyšlo levněji , když by jste si to koupily normálně ve zdravé výživě


Jak vidíte velmi výrazně převažují plusy nad mínusy, takže je to určitě dobrý nákup :)

Jo a ještě bych chtěla poděkovat blogerce Chuckině z blogu http://chuckina-fashiondiary.blogspot.cz/
díky ní jsem mixit objevila, a začala uvažovat ,že bych něco mohla zkusit (a trvalo mi to sakra dlouho ,než jsem se rozhoupala a něco si objednala :D )

A to bude pro dnešek všechno . Doufám, že jste si pěkně početli :)

Pokud máte i vy zkušenosti s MIxitem, pište ráda si přečtu i vaše zkušenosti a pokud jsem někoho inspirovala k nákupu, tak doboru chuť :)



Žádné komentáře:

Okomentovat