čtvrtek 2. května 2013

New In - March

V Březnu jsem docela ušetřila. Tak jsem si to v Dubnu vynahradila :D
 
 Udělala jsem si větší zásobu produktů od značky Nivea :) 
 a bohužel už to je delší doba tak to bude bez cen
 odličovač očí,
pleťové vody - modrá - na problematickou pleť - růžová - na suchou pleť ..nemohla jsem se rozhodnout kterou. tak jsem si koupila obě, až později mi došlo, že
kompromisem mohla být pleťová voda na smíšenou pleť :D

 
 
 pleťový krém Nivea - zjistila jsem že ho v zimě budu milovat :)), úžasně hydratuje :D
balzám na rty Astrid - už mám doma 2 jeden používám na nos a druhý na rty, tenhle jsem dokupovala na nos :)) ..úžasná věc, skvěle hydratuje :)
 
Tak toto byly moje nákupy v Březnu a brzy čekejte článek s tím, jak jsem se rozšoupla v Dubnu :D

3 komentáře:

  1. Love nivea!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    OdpovědětVymazat
  2. Ten obyčejný krém od Nivey je super, v zimě krásně chrání před mrazem! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Všechny veci co sis koupla bych já nutně potřebovala :D

    OdpovědětVymazat