středa 1. května 2013

Sale, Sale, Sale 5

Po kratší odmlce vám opět přináším, článek plný slev.  Nejvíc mě potěšil leták drogerie Rossmann a to slevou 25% na celý sortiment Rimmel London. To je důvod proč vznikly tyto články.
Asi někdy v Lednu jsem si koupila korektor (na akné) od RL , nadávala jsem si ,protože jsem ho musela koupit za plnou cenu ,protože jsem promeškala ,když byla nějaká sleva ,pak jsem objevila korektor (na kruhy pod očima) jelikož ještě jeden používám ,říkala jsem si ,že je blbost si ho kupovat ,že počkám až bude sleva.  A proto jsem každé 2 týdny s nadějí shlížela letáky 3 drogerií (které u nás máme) a po každé jsem byla zklamaná .  Ale v pátek jsem měla chuť líbat zem a ječet nadšením :D  Dočkala jsem se příští týden Rossmann má 25 slevu na CELÝ sortiment Rimmel London (Teta už dříve měla slevu na RL, ale jen na určité výrobky a korektory bohužel ne) 

Leták platí od : 29.4. - 3.5. 2013 


Garnier Moisture Match - hydratační pleťový krém - 129.90  + od 29.4  do 12.5. 2013 při koupi libovolných výrobků Garnier nad 199 Kč získáte sluneční brýle Garnier ZDARMA 
..zatím jsem na to neviděla žádnou reklamu ani recenzi ,tak nevím co si o tom mám myslet 

Maybelline Color Sensational, Color Whisper - gelové rtěnky - 1+1 levnější zdarma - 139.90 
..už jsem se bála ,že jsem prošvihla všechny akce (protože moji první CW jsem si koupila v R. ale žádnou řasenku jsem nedostala - už bylo po akci - chvíli vydržet mohla jsem ji mít za 100 - další týden byla akce ) .. ještě si musím rozmyslet odstíny, a budu doufat ,že obě stojí stejně :)  
Maybelline The Rocket Volume Express + Color Tattoo 24HR ZDARMA - řasenka a gelové oční stíny - 169,- 
..když si vezmete, že řasenka stojí  (myslím) že něco přes 200 a ty stíny kolem 160 ? ..tak je to fakt dobrá nabídka , já ji bohužel nevyužiju ,protože mě přijde kartáček této řasenky až moc masivní + díky alergii se můžu na malování očí aspoň tak na 3 měsíce rozloučit :(( 

Adidas deodorant ve skle + sprchový gel pro ženy ZDARMA - 149,90 

- 25% sleva na celý sortiment dekorativní kosmetiky RIMMEL LONDON v období od 29.4. do 26.5. 2013 
..hurááá jednoznačně využiju :) 

2+1 Nejlevnější ZDARMA vztahuje se na celý sotiment kosmetiky NEUTROGENA Visibly Clear

Rimmel London Acocalips - lak na rty - 104.90 
.. konečně je tento výrobek k dostání i u nás , už jsem o něm uvažovala ,ale všechny odstíny mi přijdou moc výrazné ,tak se bojím ,že bych ho neměla jak využít , přece jen do školy bych si s tím netroufla , tak toto v mém nákupním koši  bohužel neskončí 

Maybelline Colorama - lak na nehty - 39,90 
..že bych korálové barvě pořídila kamarádku ?? .. Jak mám něco ušetřit ,když je všude okolo tolik dobrých slev ?? :D 

Pří koupi libovolných výrobků pleťové a tělové kosmetiky NIVEA nad 149 Kč získáte Čistící Pleťovou vodu 200 ml ZDARMA

Garnier Antiperspirant sprej -pro ženy - 49,90 

Gliss Kur - šampon na vlasy - 69,90


Leták platí od 10.4 do 7.5 2013


DM Drogerie 10.4. - 7.5.

za 10b. - 25% sleva na všechny deodoranty ve vašem nákupu

Dermacol - Double Magic Macara - 199,-
Dermacol - Lip Seduction - rtěnka - 119,-
..o této jsem uvažovala ,ale bohužel se zrovna chystám koupit si ty 2 Colour Whisper od Maybelline 
Astor - Big and Beautiful  Macara - 199,-
Maybelline - Dream Pure - BB Cream - 179,-
Gliss Kur - šampon na vlasy - 69,90 nebo Gliss Kur - balzám na vlasy - 69,90
Schauma - šampon na vlasy - 54.90
Balea Limited Edition - sprchový gel - 24.90

Leták platí od 3.4. do 3.8. 2013
DM Drogerie 3.4. - 3.8.

Rimmel London - Wake me up Make-up - 179,-


Tak co taky jste objevili něco co musíte mít tak si proto hned zítra poběžíte ?? :D

Já tedy určitě ,korektor (na akné)  jsem si koupila už v pondělí, ale ještě mě čeká korektor na kruhy po očima a rtěnky Colour Whisper - včera v DM byla testovat který odstín přibude k mé už vybrané 160 . No stála jsem tam fakt dlouho ,až se na mě přisla nějaká paní asi 3x podívat. :D Ale tak nakonec jsem si vybrala buď 220 - kterou jsem viděla i na denním světle a nebo 620 - tu jsem ale zkoušela jen tam  . Tak uvidím :)


Žádné komentáře:

Okomentovat