neděle 12. května 2013

Weekly workout 13.4. - 19.4.

Ahoj opět mám pro vás můj týdenní přehled o tom co (ne)cvičím. Bohužel se mi v pondělí stala jedna velká komplikace, pokazil se mi notebook. To znamená, že jsem přišla o možnost cvičit podle videí, takže jsem se snažila přidat jiného pohybu.

Sobota 13.4. 
Chtěla jsem si udělat volný den, ale nakonec jsem asi 5m zvedala 2kg činky u televize (slyšela jsem nějakou super písničku a ta mě nakopla :D ) - 5m činky - ruce 

Neděle 14.4.
No nadšení ze mě opadlo, proto jsem se do žádného cvičení nedokopala, ale alespoň jsem šla na procházku asi na čtvrt hodiny :) . - 15m procházka

Pondělí 15.4. 
Tady to bude rychlí, večer než jsem si chtěla zacvičit se mi sesypal ten notebook. Takže jsem ho hned zanesla tatovi , jestli by ho nemohl oživit (sekl, se tak jsem ho vypnula zapnula, ale nespolupracoval) ,bohužel neúspěšně :( - REST DAY

Úterý 16.4.
Tady to bude taky rychlé, bez notebooku jsem neměla videa podle kterých cvičit, a bohužel nemám ani odpoledne moc čas. - REST DAY

Středa 17.4.
Konečně něco pozitivního, odpoledne jsem se byla projít s kámoškou asi na 3h. - 3h chůze

Čtvrtek 18.4. 
A opět jsme s kámoškou vyrazily na procházku, když bylo tak krásně. A skvěle jsme si pokecaly :D - 3h chůze

Pátek 19.4.
A v pátek tady bohužel nic napsané nemám. Takže žádný spešl pohyb jsem neměla. Takže - REST DAY


Jak vidíte, nadšení opadlo a bohužel i když jsem měla chuť cvičit tak mi k tomu chyběl notebook, sice máme PC, ale ten se fakt nedá přenášet z místnosti do místnosti navíc k tomu nemám dobrý monitor, ten můj mi tata ještě furt spravuje :D ,tak mi dal k tomu starý se strašnýma barvama - fakt se na to nedívá moc dobře.
Opravdu si nedokážu představit, že bych seděla v obýváku na zemi a doufala, že na tý fialový obrazovce uvidím co mám cvičit.
 A bohužel mi tata ten notebook donesl až 4.5. tak jsem se bez něj musela ještě pár týdnů obejít.

Za tento týden se ještě tak moc nestydím, ten příští jak se tak dívám, bude ze všeho nejhorší .

Zatím se mějte hezky, brzy vám ukážu ten nejlínější týden :D  + tady máte 2 motivující obrázky :)

Tumblr_mfee6butsu1r7769mo1_400_large

Tumblr_mjg3lbpcdr1s6equro1_250_large
zdroj weheartit

1 komentář: