úterý 9. července 2013

Thoughts before sleeping

Dobré odpoledne moji čtenáři.

Doufám, že jste se všichni vyspali tak krásně jako já (ne že bych vstávala teprve teď :D) 

Vím, že poslední dobou blog docela zanedbávám, je to proto, že se mi většinou nechce nic psát.
Protože mě nikdy nenapadlo nic zajímavého, jasně mohla bych psát o tom co dělám teď o prázdninách, jenže já nedělám nic zajímavého o čem by se dalo psát. Ne že bych se doma nudila - nesedím doma a neříkám "Já se nudím , já se tak strašně nudím" - akorát dělám věci, které nejsou zajímavé o kterých by se dalo psát.  Takže budu psát o různých věcech, ale nebudu se rozepisovat o tom co dělám.

Když jsme u těch článků tak, včera se mi před spaním honilo v hlavě spousta nápadů o čem bych mohla psát (to už se mi dlouho nestalo)  a 2 nápady se mi hodně zalíbily, jsem zkusila více rozvést a zdálo se mi to dobré, tak jsme si to zapsala a teď vám je zkusím trochu představit a ráda bych, aby jste mi do komentářů napsaly co si o tom myslíte a jestli to mám zkusit a nebo by to byla zbytečná práce.

1. 
  článek - MY MAKEUP COLLECTION 

Určitě toto znáte z youtube. Já bohužel nemám nic čím bych se mohla nechat natočit (leda mobilem a asi bych nikoho nedonutila třeba 5m aby držel mobil v jedné poloze :D). Tak bych to udělala formou fotek a povídání a rozdělila bych to na několik skupin např.

- OBLIČEJ - (make-up, bb cream, tónovací krém, korektor)
- OČI - (řasenky, oční stíny, tužky)
- RTY - (lesky, balzámy)
- NEHTY - (laky na nehty)

- PÉČE - (pleť. voda, odličovač očí , popř. krémy) .. touto skupinou si nejsem až tak jistá jestli bych ji udělala, ale kdyby jo tak by se týkala, co používám na odlíčení, čím hydratuji svoji kůži atd...


2.
  článek - MĚSÍČNÍ TOP 6  /  MĚSÍČNÍ OBLÍBENCI 

A toto opět znáte z youtube. Trochu váhám nad tím názvem, ale to bych dopilovala :D
Už jsem si vymyslela i konkrétní body.

1. PRODUKT - (u několika youtuberek, jsem viděla že to mají rozdělený (např.vlasy, obličej ..) ,ale já bohužel tak rychle produkty nestřídám, tak bych psala pořád o tom samém, což by byla nuda )

2. FILM / SERIÁL 

3. PÍSNIČKA

4. ČLÁNEK / BLOG

5. YOUTUBERKA / VIDEO

6. JÍDLO / PITÍ


Ještě jsem si k tomu udělala takovou malou nápovědu :

1.(co jsem ráda používala ), 2.(co jsem viděla, nebo jen epizoda, která mě pobavila ), 3.(kterou jsem hodně poslouchala, nebo si ji zamilovala ) , 4. (který mě inspiroval , který jsem (nově) objevila (blog) ), 5. (nově oběvila, nebo co mě inspirovalo (video) ), 5. (co mi chutnalo, co jsem sama zkusila uvařit/ upéct , příchuť kterou jsem hodně pila atd..)


Článek číslo č. 1 by byl jednorázový a článek č.2 bych dělala 1x měsíčně (vždycky na konci daného měsíce).

Byla bych ráda kdybyste mi do komentářů napsali, o jaký článek by jste měli zájem
jestli o 1. , 2. nebo oba .. za každý názor děkuji :)


Žádné komentáře:

Okomentovat