pátek 2. srpna 2013

New In - April - July

Pěkný večer / Pěknou noc přeji.

Po několika měsících mám pro vás konečně New In.  
A jelikož je toho opravdu hodně tak s chutí do toho půl je hotovo :) 


Rossmann, cenu si nepamatuji ale byl v akci
Rimmel London - Match Perfection Rozjasňovač

Konečně jsem si koupila i já koupila tento rozjasňovač, na moje otravné kruhy pod očima. Bohužel jsem z něj docela zklamaná. Za 1. už v obchodě jsem si musela vzít tester, jelikož druhé balení nebylo prodejné pozdě mi došlo že jsem ho tam měla nechat a nekupovat už používaný výrobek.  

Teď už mi samozřejmě došel a kupovala jsem ho v květnu. A když tak vzpomínám, tak mi ty kruhy ani moc neschoval. Nevím jestli je to tím výrobkem, nebo špatným odstínem. Po druhé bych si ho asi nekoupila.  

1x Drogerie Teta, 99kč - sleva
1x Rossmann, 99kč - sleva
Rimmel London - Stay Matte Korektor


Můj zázrak v tužce. Viděly jste ho v oblíbencích a už pro vás chystám recenzi :) 
Koupila jsem si ho 2x nejdřív v tetě byla po dlouhé době sleva na kosmetiku Rimmel London. A potom v rossmannovi byla stejná sleva tak jsem ho koupila zároveň s rozjasňovačem o kterém jsem psala před chvíli.

Drogerie Teta, 39,90kč - sleva
Maybelline - lak na nehty č. 91

Můj (aktuálně) neoblíbenější lak na nehty. Miluju tu barvu  


Drogerie Teta, 100 kč - sleva
Rexona - Maximum Protection - Clean Scent

Jelikož mám problémy s nadměrným pocením, rozhodla jsem se vyzkoušet tuto novinku od Rexony. 
Bohužel nedokážu objektivně posoudit jeho účinnost, jelikož když jsem ho testovala (červen ), tak to bylo hodně vedro a ze mě teklo naprosto šíleně. - Ruce i nohy jsem měla pořád strašně spocené, tričko mokré, jelikož jsem se nepotila jen v podpaží (kam se rexona aplikuje) ale i na zádech. 

Ale co si pamatuju je, že jsem ve škole několikrát ucítila tu příjemnou vůni. Tak jsme si řekla Rexonka pracuje :)
A něco k té vůní, musím říct že jsem ji vybírala docela dlouho. Byla jsem asi 3x v drogerce abych se rozhodla, kterou vůni zkusím až toto někdo zlevní. Všechny 3 voní podobně jako vyprané prádlo. Ale tato vůně mě dostala protože mi připadalo, že v tom posledním "tónu" mi připomněla vůni můžského deodorantu - mě mužské vůně prostě voní, když nakupuju třeba pro tatu nějaký sprcháč nebo deodorant, tak je vždycky ráda očuchávám :D 


DM, 139kč - sleva
Essence - Vůně Like a Girls Night Out

Kolem této vůně jsem v DM chodila asi měsíc. Vždycky jsem se u ní zastavila stříkla si ji na ruku, ale řekla jsem si, že ji nepotřebuju . Když jsem to takhle udělala asi po 3 řekla jsem si ne já si ji prostě musím koupit. Tak jsem ji koupila :) 
Vůně mi připadá taková sladká, nevím já to neumím popsat to se musí cítit :D  co vůně obsahuje zjistíte 



3x 139,90 kč 
Maybelline Color Whisper - rtěnkobalzám

O těchto rtěnkobalzámech jste toho určitě slyšely už dost. Když přišel tento velký BOOM, tak jsem bohužel taky neodolala. Později jsem toho možná trochu litovala. ale řekla jsem si, že je to taková startovací dráha,  kdybych chtěla zkusit opravdové rtěnky. 


DM, 59,90 - sleva
Rossmann - nevím - sleva
B.U. - Deodorant - Hippy Soul 

Tento deodorant mám opět dvakrát :) Tuto vůni mám ráda je taková mladá, sladká .. nevím jak ji popsat, nerada popisuju vůně. Pokud se chcete dozvědět co obsahuje tak  TADY


Drogerie Teta , cenu si nepamatuju je asi mezi 130 - 200 kč  

Nákup tohoto produktu byl trochu vtipný. Původně jsem šla do Tety abych si na sebe zkusila odstín fair od Maybelline BB Dream Fresh . Opravdu nechápu jak, ale prostě jsem si ty stojany spletla a místo u Maybelline jsem stála u Dermacol. Vůbec mi to nedošlo protože obě značky mají odstín fair. 
Tak jsem to na sebe "napiplala" , venku jsem to pak hrozně moc zkoumala jak to vypadá a další den jsem to koupila.  Když jsem přišla domů tak jsem otevřela nějaký časopis a tam byla reklama na tento BB, tak jsem na to koukala a říkala si jé ten mám, ale co je to za blbost že je to od Dermacol. V tu chvíli mi teprve došlo, že jsem koupila úplně jiný produkt než jsem plánovala :D 

Po nějaké době používání jsem zjistila že jsem si měla lépe zjistit podle čeho se vybírá odstín. 
Že když si koupím krém s podtonem do růžova nesjednotí mi to obličej tak aby nebyli vidět červené pupínky (absolutně nechápu jak jsem si to mohla myslet) , naopak to na ně ještě víc upozorní.  Takže to teď používám jen lehce, dám si trochu na prsty a rozmažu po obličeji - kvůli SPF.


P.S. pokud by jste taky váhaly jaký odstín si máte koupit a podle čeho to poznáte tak doporučuju toto video od Hanny Brokolice






T-mobile, 6999 kč (smradi - teď už ho prodávají o 700 levněji přitom jsem ho kupovala teprve v květnu ) 
Samsung S3 mini GT - I8190N - Pebble Blue

 Konečně můj miláček :) 
Přála jsem si ho v únoru k narozeninám a nakonec jsem ho dostala až ke konci května. A ještě to občas vypadalo, že se ho ani nedočkám.

Když se mě tata zeptal co chci k narozkám poprvé jsem řekla že rotoped, ale jelikož ten můj tehdejší mobil už přestával fungovat dobře a ještě se to zhoršovalo, tak jsem později radši řekla, že mobil.
No když tata viděl ty ceny za které se v té době prodával, tak se začal trochu "cukat", řekl mi ať se podívám ještě po jiném . Tak jse si vybrala LG Optimus L9 který byl asi o 300 levnější :D takže mi dal peníze na tento telefon, ale já jsem se nakonec rozhodla si ty 3 nebo 4 stovky doplatit ze svého :)


Deichmann, 449 kč

Jéé moje první lehký boty. Vždycky jsem měla boty, které byly takové pevné a poslední roky nadkotníčkové. Ale přála jsem si mít typ boty jako jsou converse - plátěný, jednoduchý boty. 
A toto přání se mi díky těmto botám splnilo :))
Nevím jestli vynikne ta barva, ale jsou šedé - taky jsem si nemyslela, že bych někdy mohla mít šedý boty. 
Musím říct že to byl úspěch najít takové pěkné, pohodlné boty v mé velikosti - 41


Deichamann, 549 kč
(mám je jednou, ale chtěla jsem aby jste je viděly z jiného úhlu :D) 

Pořád nevěřím, že je mám doma :) 
Už asi před rokem jsem se zamilovala do těchto gladiátorek na klínku bohužel jsem si je nestihla koupit ten rok koupit. Ale když jsem je i tento rok tam viděla tak jsem si je zkusila. Ale bohužel mi v tom ta noha klouzala.   
Wedge Sandal Shoes
Tak jsem si nakonec koupila tyto nízké, které mají mezi prsty zarážku (jako bývá v žabkách) a když se mi noha potí tak mi sice klouže, ale vím že se o něco "zarazí".

A zjistila jsem zajímavou věc že všechny "pěkné" boty potřebuji v menší velikosti. Lodičky, balerínky i tyto gladiátorky mám v 40 :) 
Ale ty na to "pohodlné" nošení potřebuji v 41 - tenisky a kozačky.



Takko, 249kč - sleva

Tyto úžasný šortky jsem tam prostě nemohla nechat :D Naprosto je miluju !!! 
Vzpomněla jsem si, že jsem v jednom wishlistu měla na obrázku šortky s vysokým pasem, tak jsem si to nevědomky splnila  ( víc poznat je to na 2. fotce)  


Takko, 99kč - sleva

Nad tímto tričkem jsem docela dlouho váhala jestli ho vzít nebo ne. Nakonec jsem ho vzala a udělala jsem moc dobře, protože jsem zjistila že mi proužky moc sluší :)) 

Takko, každé za 99kč - sleva

Už dlouho jsem si přála mít něco modrého. A když jsem tam viděla tyto 2 úžasné barvy, tak jsem je tam nemohla nechat. 
To tmavé je taková královská modrá (i když jsem viděla označení electric blue no já tomu vždycky budu říkat královská modrá :D ) 
A to světlé, no je mi líto, že mi mobil zkreslil barvu, protože je krásně mintové   (nechala jsem se inspirovat trendy)  

Uff a je konec. Tentokrát to bylo opravdu vyčerpávající :) . 
Tyto fotky jsou foceny mým novým mobilem a snažila jsem se udělat i hezké pozadí . 

Vidíte rozdíl v kvalitě, přijde vám pozadí hezčí nebo vám to připadá stejné ??

Pokud máte i vy svoje New In dejte mi odkaz do komentářů ráda se podívám i na ten váš ;)


Follow on Bloglovin

4 komentáře:

  1. Super článek:-), laků Colorama se nemůžu nabažit. Jinak se mi moc líbí ty leopardní kraťásky:-)!
    http://glamourandbeautyforyou.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Nový korektor bych zrovna potřebovala

    OdpovědětVymazat
  3. Mám ráda Color Whisper, jsou skvělé:) Tu Rexonu mám též v plánu, i když v těchto vedrech opravdu pomáhá tak maximálně Driclor:)

    OdpovědětVymazat
  4. Great review, love it! <3
    Visit my blog soon! ;)
    http://modacapital-blog.com

    OdpovědětVymazat