pondělí 12. srpna 2013

Sale, Sale, Sale 7

Příjemný večer přeji :)

Od slev jsem si dala chvíli pauzu, jelikož jsem měla pocit, že všechno mám a nic nepotřebuju (co se kosmetiky týče) a proto když jsem si prohlížela letáky tak mě tam nic nezaujalo, takže jsem neměla ani o čem psát.  Ale nastal příjemný zlom, když jsem prohlížela leták z drogerie Tety a viděla jsem tam úžasnou slevu na laky od Rimmel, které jsem delší dobu chtěla zkusit, ale vždycky než jsem si vybrala odstín, tak akce skončila. :(
Tentokrát jsem si už odstín vybrala a doufám, že to tam stihnu včas :)

Platí od 8.8 do 17.8. 


P.S. pokud vlastníte teta klub card, můžete si vytisknout poukaz na 50% slevu na všechny výrobky NIVEA - platnost do 21.8.

... já jsem přemýšlela že bych si koupila pleťovku, ale mám ji ještě dost a navíc jsem s penězma trochu na mizině :((

Platí pouzve vybraných prodejnách TETA od 8.8. do 17.8. 

Rimmel London - lak na nehty 60s - 29,90 ..hned na "titulní straně" tato úžasná sleva :)) .. rozhodla jsem se že zkusím odstín 430 coralicious .. teď už jen doufám ho tam budou mít :D 
Rexona a Dove - Maximum Protection - 129,90 s teta klub card 109,90  .. upřímně nechápu proč  dove vyrábí stejný produkt,  se stejným názvem, se stejným používáním 
Maybelline - Color Tattoo oční stíny - 99,90 
Maybelline - BB - 149,90
Dermacol - BB Magic Beauty - 129,90

-25% sleva na celý sortiment Maybelline Colorama .. to udělaly naschvál určitě ví že chci zkusit něco nového ale i to že mi moje oblíbená 91 už dochází (viděly jste ji v New In- April-July) .. takže se nebudu rozhodovat jestli 430 nebo 91 a koupím si oba a budu doufat, že mě to moc nezrujnuje a že oba odstíny budou mít :D 


Platí od 14.8.


za 10b. sleva 25% na všechny produkty Rimmel - platí od 14.8. - do 10.9 2013

Rimmel - Extra Pop Lash - řasenka - 69,90
Rimmel - Match Perfection - makeup, pudr - 164,- ...a když by jste k tomu přidaly ještě tu 25% slevu bylo by to ještě levnější :))


(v letácích je samozřejmě více produktů, vypsala jsem jen ty ,které mě zaujaly, nebo které bych si možná i koupila,
 nenesu žádnou zodpovědnost za to když produkt vyprodají, apod... ) 

3 komentáře:

  1. teta na kartu? to som ani nevedela :)

    Inak ak ta zaujima ako funguje hadi krem na nohy recenzia u mna: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/nieco-co-ste-este-neskusali-od-tiande.html

    OdpovědětVymazat
  2. Slevy, to je moje :-)

    Zvu tě na GA :) http://hollybword.blogspot.cz/2013/07/1-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Super zpráva, hned si zajdu na Rimmel lak, mají super výdrž :-)

    Pořádám giveawy, tak tě tam ráda uvidím :-)
    http://lifeenthusiasm.blogspot.cz/2013/08/giveaway.html#more

    OdpovědětVymazat