pátek 27. září 2013

Moje oblíbené aplikace v mobilu

Zdravím, vím že jsem se už strašně dlouhou dobu neozvala, ale bohužel jak začala škola, nemám tolik volného času. A když mám, tak trávím čas s kámoškou a když je hezky chodím ven. Většinou když přijdu domů tak si radši sednu k televizi u ní se lépe relaxuje než u počítače :)

Už dlouho se chystám napsat nějaký článek a dneska jsem se k tomu konečně dokopala. Bude to takový rychlý oddechový článek o mích oblíbených aplikacích v mobilu.

Cover art
AntiVirus - Aplikace na ochranu proti virům
Já jsem s ní spokojená, není složitá, upozorní na špatnou aplikaci. Rozhodně ji můžu doporučit, ale myslím že podobných aplikací existuje spousta, takže je jedno jakou máte hlavně, že jste s ní spokojeni ;)

Cover art
Blogger
Bohužel mě nejde spustit, tak vám k ní nic neřeknu.

Cover art
Egypt Zuma - Temple of Anubis
Pokud znáte hru Zuma, tak toto je podobné jen s jinou grafikou. Po hrací dráze vám jednou kuličky, vy musíte z nich udělat trojice aby zmizely a nedojely do konce. Líbí se mi že můžu dokoupit nějaké vybavení, ale už by to chtělo nějakou aktualizaci ohledně hraní - v každém typu hry hrajete 9 her v každém levelu.
Vybíráte ze dvou typů her:
- story - hrajete dokud "nenaplníte" lištu co je mezi hvězdičkami a skórem
- challenge - hrajete 3 minuty

Cover art
Facebook
Vidím svůj profil, můžu si pokecat s kým chci i přidat fotky :) Za mě super, jen kdyby pokaždé když mi někdo v chatu odpoví, tak mi nepřišlo hlasité upozornění (jakoby mi přišla sms)

Cover art

Flickr
Jelikož notas "nekomunikuje" s mím mobilem, tak je přidávání obrázků docela pracné - musím všechny přes bluetooth poslat do mamčinýho a pak přes kabel do notasu.  Zjistila jsem že by se to dalo snadněji přes Picasa, jenže všechny aplikace od google+ mi nejdou spustit, takže tento nápad padl. Ale před pár dny jsem na kissbookbymia.blogspot.cz si všimla že v článku měla fotky které odkazovaly na flickr, řekla jsem si že nemám co ztratit a stáhla jsem si ji. Na zkoušku jsem tam dala 2 fotky a zkusila jsem je "poslat" na blog a šla to dobře. Takže se těšte už brzy chci přidat nějaký článek s fotkami .))

Cover art
Fruit Ninja
Myslím že nemusím představovat. Super hra, kde rozsekáváte ovoce. můžete si koupit vylepšení a postupně se vám odblokovávají nové pozadí a "sekáčky". Vždycky je mi líto že nějakým zadním otvorem to ovoce nevypadne, hned bych si udělala zdravý džus :D


Cover art
Fruit Ninja vs Skittles
Tato hra je podobná jako originál, ale ...
Nemůžete si vybrat ze 3 typů her je jen jeden, zapomeňte na nákup vylepšení a nebo odblokování motivů apod.   Pokud chcete jen sekat je tohle hra pro vás, pokud si chcete hru někdy ulehčit zkuste originál.

Cover art
Hangman
Je jak naše šibenice. Vyberete si z jaké kategorie chcete hádat, pak máte prázdná místa a písmenka a hádáte. Toto je anglická verze tak si můžete procvičit svoji zásobu, většinou když hádáte ze stejné kategorie tak většinou ty slova/ slovní spojení poznáte :D

Cover art Cover art
Hangman Hollywood                       Hangman Spanish

Další kategorie ze kterých můžete hádat. ¨
- HOLLYWOOD - hádáte herce/ herečky, filmy - vtipný bylo že většinu herců znám jen jménem (že jsem je někde slyšela), ale neumím si k ním přiřadit obličej :D
- SPANISH - chtěla jsem trochu zvětšit svoji slovní zásobu, čistě španělské kategorie tam nejsou a když jo tak jsem buď nic neuhodla a nebo jo ale nevěděla jsem co :D

Cover art
Instagram
Toto byla jedna ze 2 aplikací na které jsem se nejvíc těšila (druhá ninja fruit)
Myslím že nemusím představovat :D Všichni znáte a mnozí i máte.
Skvělá aplikace na přidávání fotek :) Konečně moje fotky nemusí ležet někde v mobilu ale můžou být vidět :D  Kdyby jste mě chtěli sledovat tak jsem tam jako lucishock
Pokud máte i vy svůj instagram tak piště do komentářů ráda se mrknu  na váš a ráda si vás i přidám :)

 Cover art
Nike Training Club
Aplikace vám nabízí rúzné typy cvičení  v různých délkách. Bohužel k ní potřebujete stálý internet, což já bohužel nemám, jen jednou v týdnu na 24h a během té doby nikdy chuť cvičit nedostanu tak ji nevyužívám, ale plánuju přejít k jinému operátorovi, jen  jsem se ještě k ničemu nedokopala :( , ale myslím že už s tím něco udělám, jelikož jsem měla týden internet zdarma (za dobytí) a moc se mi to líbilo a je to teď nezvyk :D

Cover art
Photo Frame Free
Pěkná jednoduchá aplikace, na dělání koláží :)
Na ukázku :
       

Cover art
Překladač Google

Když zapomenu nějaký překládací úkol do španělštiny tak ho moc ráda využívám, super že můžu text i vyfotit když se mi nechce opisovat.
Jen škoda že nás učitelka nenechá v hodině hledat, když třeba něco nevíme :D

Cover art

QR Droid

Když někde budete mít QR kód pomůže vám rozluštit co znamená :)
Stáhla jsem si ho sice až tento týden ale už jsem ho pár krát využila, funguje hezky :))

Cover art
Shazam
Představte si situaci, jste někde a slyšíte nějakou super skladbu, ale nemáte tušení jak se jmenuje co uděláte ?? Vytáhnete mobil a pomocí aplikace shazam písničku nahrajete a hned budete vědět co posloucháte :)
Ještě malá poznámka, nevím jak vám, ale mě se zdá že před tou aktualizací to bylo lepší 
.. Jednoduchá aplikace na hledání písniček co zrovna slyšíte :)

Cover art
Shopping list .. nakupování seznam

Dlouho jsem hledala nákupní lístek, který by byl bez hmotnosti, jelikož jsem měla v plánu si tam psát i úkoly a konečně jsem našla tento. Je to suprový, napíšu co potřebuju, když kliknu na text tak se mi přeškrkne a když na koš tak se odstraní.
Takových aplikací je spousta, takže pokud máte nějaký svůj oblíbený tak tento nemusíte hned stahovat, ale kdyby jste chtěly tak klikněte na obrázek ten vás "hodí" na play.google  jelikož se přiznám že jsem ho tedka vůbec nemohla najít :D

Cover art
Sudoku free
Klasické sudoku, vybíráte ze 4 úrovní - Easy, Medium, Hard, Extreme. Líbí se mi že to za mě "hlídá" čísla, když už někde je to co chci napsat tak mě na to upozorní :) Takže když se budete nudit tak doporučuju :)


  Cover art
  Tetris Blitz

Než jsem si stáhla tuto aplikaci měla jsem obyčejný tetris s tímto se to ale nedá srovnat. Naprosto tuto hru miluju ♥♥♥ . A musím říct že po poslední aktualizaci ještě víc. Je to jak klasický tetris, ale můžete si koupit speciální "pomocníky" kteří vám bud kostičky odbourají a nebo budete mít víc času, protože jedna hra trvá 2min. Bohužel nejde vybrat žádný jiný typ, ale mě to nevadí, vždycky mě to chytne a dokáže na nějakou dobu zaměstnat, takže pokud čekáte na zastávce anebo se nudíte při jízdě autobusem či vlakem tak tuto hru doporučuju. 
Jo a líbí se mi že po poslední aktualizaci přidaly nové odměny - když něco uděláte x krát dostanete nějaké peníze na pomocníky :D a pokud máte pevný internet nebo jste často na wifi tak každé 4h si můžete vylosovat něco z hracího pole (hlavní stránka, a je to ta 3 žlutý čtvereček zleva, vedle nákupního vozíku) buď jenom peníze a nebo zdarma nějaké pomocníky. 

ŽIVÉ TAPETY:
Stáhla jsem je sice až tento týden, ale moc se mi líbí :))



Cover artCover art  
FOREST ROAD TRIP  LWP      GALAXY S4 RAIN GRASS LWP
 tato se mi líbí nejvíc je podzimní a zároveň veselá :))
 Cover art
      GALAXY S4 Živá Tapeta           

Tak toto jsou moje oblíbené aplikace, pokud i vy máte své oblíbené aplikace ukázané v článku tak dejte odkaz ráda se podívám i na vaše :) 

To bude zatím vše, skoro se stydím tento článek jsem začala psát už minulý víkend ale až teď jsem ho konečně dopsala :D A jak se tak koukám tak je to měsíc od posledního článku.
No chtěla bych si připravit aspoň pár článků ať tady není tak mrtvo ale nic neslibuju :D

Zatím Ahoj a těším se na vás u dalšího článku ;)



Žádné komentáře:

Okomentovat