neděle 27. října 2013

Oblíbenci za Srpen / August Favourites


Stydím se že už je konec Října a já teprve dopisuju oblíbence za srpen.

Něco jsem naštěstí měla napsané ale asi na 2 body si nevzpomenu, nevím možná mě v průběhu psaní napadnou :) uvidíte ...

Toto jsou moji oblíbenci za Srpen :

1.PRODUKT / VĚC

TAKKO - leopardí šortky

Já vím že by tu spíš měla být nějaká kosmetická věc nebo tak něco, ale já jsem se rozhodla, že sem můžu dávat i oblíbenou věc popř. kus oblečení :)
Viděly jste je v tom velkém New In, vzpomínám si že když jsem přemýšlela jaký produkt / věc jsem si hodně oblíbila tak mě na padly tyto šortky, jelikož jsou to moje jediné takto krátké takže kdykoliv bylo aspoň trochu teplo tak jsem v nich chodila :))

Ještě jsem přemýšlela jestli neudělám letní oblíbence, tak bych tam všechno zhrnula, ale uvidím jak se mi bude chtít :))


2. FILM / SERIÁL

Léto s kovbojem 
   

Je to docela starý český film. Vzpomínám si že když jsem byla malá tak jsem tam některé narážky nechápala, ale jak jsem se na to dívala teďka (po x letech) tak už jsem ty narážky
pochopila :)
Je to příjemná letní vtipná komedie, takže kdyby jste se chtěly vrátit do léta, tak klidně můžete :) 

HELLCATS
 

Tento seriál jsem objevila kdysi dávno někde na webu, tak jsem zkoukla pár dílů a přestal mě bavit. 
Potom jsem zjistila myslím v květnu že ho prima love vysílá každou sobotu a neděli ráno a moc mě začal bavit, ale bohužel jsem stihla asi posledních asi 5 dílů takže jsem si jich moc neužila :( ani nevím proč mě nenapadlo si je stáhnout. A pak jsem zjistila že je vysílá nova cinema každý den v podvečer, začala jsem si to víc hlídat, ale většinou jsem málokdy stihla začátky :D  a občas jsem si řekla že na to kašlu a radši jsem si to stáhla a dokoukala zpětně :D   ..    Já ten seriál prostě miluju :D 
Kdyby ho někdo neznal, je to seriál z rozstleskávačské koleje .. Marti přijde o svoje stipendium a kvůli sportovnímu stipendu se přidává ke školnímu týmu roztleskávaček Hellcats a zároveň studuje práva.  


3. PÍSNIČKA
Tady nemůžu být konkrétní jelikož se mi jich ráda poslouchala více.  Počkat teď si vzpomínám, že se mi začala strašně moc líbit písnička od Ellie Goulding Burn ..což je docela úspěch že si nějakou písničku od ní pustím vícekrát za sebou - např. když slyším I need your love tak rádio okamžitě vypínám :D
Ty další písničky jsou Fergie - A Little Party Never Kill Nobody (vadí mi že klip je krátký a ty nejlepší "hudební" scény tam nedaly, když to porovnám s audio verzí)
Cheryl Cole - Call My Name  .. klip této písničky tu nedávám protože nemám pocit že by to byl můj až tak moc velký oblíbenec :D




4. ČLÁNEK / BLOG

Když jsem přemýšlela co jsem asi tak nejvíc četla, tak mě nic nenapadlo. 
Ale pak mě to ťuklo, v srpnu jsem se nejvíc snažila hledat tipy na svačinky do školy, popř. tipy na oběd.
Sice z hlavy přesně nevím u koho jsem byla, fakt jsem projela spoustu blogů / stránek, ale zkusím je znovu najít a dám vám sem odkazy. 
A BTW jak to dopadlo ?? V Září jsem se docela držela, snažila jsem se mít svačiny pestré i se zeleninou, dokonce jsem si i 2x udělala "studený" oběd do školy (než jsem začala chodit do jídelny celý týden) rizoto a těstovinový salát.  Ale teď v Říjnu, škoda mluvit. Skončila jsme opět u Gervais akorát víc měním kam ho mažu - celozrné rohlíky / bulky / bagety / opečený tmavý toastový chléb , grahamové rohlíky. A jelikož ráno docela nestíhám tak to mám bez zeleniny :( A občas si koupím šunku. Ale už mi to Gervais pořád dokola začíná lízt krkem.  Takže myslím, že když teď budu hledat ty blogy znovu, že si zkusím z nich zase něco vzít a zkusím experimentovat aspoň trochu :)


Určitě to není všechno, prolezla jsem toho hodně a z nějakého článku jsem si vzala jen něco, z něčeho třeba nic. Taky jsem hledala, třeba jogurty - do té doby jsem jedla jen Activii - jahodu nebo kiwi a cerealie - chtěla jsem experimentovat s bílými jogurty, takže jsem si hledala jak, který chutná atd... Bílí u mě mimochodem  úplně propadli, všechny bílí jsou na mě strašně kyselí :(( 
Byla toho fakt tuna, takže tím vás tady nechci zatěžovat :D 

Kromě svačinek jsem chtěla zlepšit i své celkové stravování - snídaně, obědy, večeře. Odkazy vás znovu zahlcovat nebudu :D ale dám sem recept na tortillu, který jsem chtěla zkusit, ale ještě nezkusila :( když jsem zjistila kolik stojí už udělaný tortilly - kolem 40kč u nás na Albertu, což mi přišlo dost. Takže si nejdřív budu muset najít recept na tortillu a pak si ji můžu zkusit naplnit :D 



5. YOUTUBERKA / VIDEO

PloomFoolery - Co mám ve svém telefonu / What's on my iPhone TAG


  I když mám PloomFoolery ve videu iPhone a já mám Android, tak jsem i tak dostala jsem spoustu tipů na super aplikace, které se hodí jak pro iPhone tak pro Android a nebo jsem si našla podobnou :) 
A poté co jsem si stáhla spoustu aplikací, které jsem si oblíbila jsem se rozhodla napsat článek moje oblíbené aplikace v mobilu :)


 6. JÍDLO / PITÍ

Šumavské Povidláčky

by: kolacjede.cz

Když si to mamka začala kupovat, nechtěla jsem o tom ani slyšet. Ale jednoho dne jsem neodolala a zjistila jsem o jakou dobrotu jsem se dlouho ochuzovala :D
Je to linecké kolečko spojené povidly s ani nevím jak to popsat .. prostě s dalším lineckým ale tmavým kolečkem :D Je to fakt dobrota .. nevím kde všude se to dá koupit, my to kupujeme na albertu, myslím že když to není v akci tak to stojí kolem 20, 25 kč a je jich tam 8 :))

Tak dneska toho bylo (zase) trochu víc, ale já jsem hlavně ráda že už to mám konečně dopsané a můžu se vrhnout na dopisování dalších článků :D

A co vy shodla jsem se s někým ??

Žádné komentáře:

Okomentovat