pondělí 25. listopadu 2013

Oblíbenci za Září / September Favourites

Hezký večer :)
na úvod bych se nejdřív chtěla pochlubit, že jsem předminulý pátek v matice sebrala odvahu, přihlásila se a nechala jsem se vyzkoušet. A jelikož mi toto téma přijde nezkutečně lehké tak jsem měla pocit, že si jdu pro 1. :D Což je u mě naprosto neslýchaný úspěch.  ..
 Minulé roky jsem s matikou šíleně bojovala. V prváku jsem byla skoro na propadnutí, ale tak tak jsem to udržela na 4, ve druháku to šlo jak kdy - jeden půl rok to šlo blbě a pak jsem to balancovala a pak to šlo dobře, ale ke konci už zase trochu hůře. Ale vždycky to byla 4.
A teď tam mám samé krásné známky - tři 2 a jednu 1 z malých písemek a 4 z velké, ale tu zkusím v ponděli opravit. I když potom dnešním úspěchu se mi už ani moc nechce :D  ..
Celkově si myslím, že teď probíráme dobrý témata a já se tam snažím nachytat co nejvíc hezkých známek, abych si pak nemusela dělat starosti kolem reparátu a tak. Jak jsem psala, párkrát jsem už měla na mále - největší problém je že jsem strašný zmatkař a hrozně se ze všeho nervuju a hlavně když se vystresuju tak mi to pak nemyslí a nemůžu předvést co vlastně umím :(  

A ještě malá vsuvka ... Bohužel, když jsme na toto téma + slovní úlohy, psali písemku tak jsem z ní  bohužel dostala za 4 jelikož jsem u 1. příkladu zazmatkovala a vyhodila jsem se z toho klidného počítání. No naštěstí jsem se aspoň na posledním příkladě zpamatovala a slovní úloha z které jsem měla největší obavy mi nakonec zachránila celou písemku :)

Tak už jsem se hezky vypovídala a teď hurá na  oblíbence :))

1.PRODUKT / VĚC

Essence - vůně Girls on Tour

Mmmm..to je naprosto nádherná vůně. Je z limitky GIRLS ON TOUR, která měla být údajně v prodeji v červnu a červenci. Jenže náš rossmann je kapku opožděný a tak se u nás tato limitka objevila přibližně 12.9
A když jsem mezi všemi věcmi viděla tester k vůni a na něm bylo - try me! ...tak to jsem si samozřejmě nemohla nechat ujít. Tak jsem ji na sebe stříkla a čichla jsem si, čichala jsem v obchodě, na ulici ..doma mi bylo jasné, že si pro ni určitě dojdu. Když jsem si šla si ji  nějaký den koupit, těžce jsem bojovala nevzít rovnou 2, ale nakonec jsem si koupila jen jednu. Ale stejně jsem si brzo běžela ještě pro jednu co si tak vzpomínám tak to byla myslím předposlední nebo poslední :( 

Newvin september 


A jak vlastně voní ?? No já na to popisování vůní moc nejsem takže opíšu to co se o ní píše na webu essence

,, Následuj svůj čich - určitě tě zavede do nej trendy obchodů a klubů. Ovocná, květinová vůně s jemným sladkým tónem ti dodá tu pravou letní náladu na další cool výlet.  " 

Já myslím že tu vůni vyjádřili naprosto přesně :)) 


2. FILM / SERIÁL

Gossip Girl - 1. série a pár dílů z 2. série

Jedním z mích "přání" co bych chtěla dělat na podzim bylo začít se znovu dívat na superdrbnu. V září jsem s tím hezky začala 1. sérii jsem zhlédla celou z 2. to bylo jen pár dílů, protože jsem potom neměla už tolik času a asi se mi na to už zase nechtělo dívat, ale to zase přijde :D 
Já myslím, že jakmile začne bývat venku, zima tma (i když mám pocit že i teď její hodně - ani si nechci představovat, že půjdu se ségrou do města třeba ve 4 a už bude tma - i když ..když budou svítit ty pěkná světýlka a vílohy budou hezky nazdobené a bude třeba i sníh nebude to až tak depresivní :D )



3. PÍSNIČKA

Ben Cristovao - Bomby
Katy Perry - Roar 

Na začátku měsíce jsem konečně přišla na chuť písničce od Bena Cristovao - Bomby, moc ráda jsem si ji prozpěvovala samozřejmě jen tehdy když jsem byla sama - i když na této písničce by ani moc nebylo poznat že neumím zpívat :D 
A pak se objevil klip k Roar. Slyšela jsem, že ten klip je bomba, že písnička je skvělá, ale i tak jsem pořád oddalovala to že si ji pustím protože jsem se bála, že se mi nebude líbit. Tak to za mě vyřešil někdo jiný - pan Óčko. Když jsem ho zas jednou sledovala tak ten klip prostě pustil a já zjistila že klip je opravdu báječný a písnička je skvělá :D 
Prosím dejte ruku nahoru kdo si myslel (v klipu v 4:02 - 4:04 když se probudila v letadle, že se jí to všechno jen zdálo ) až potom je tam záběr, na tu džungli :)
A ještě jednou, ruku nahoru kdo si myslí že to Katy v klipu strašně moc sluší i když je namalovaná úplně jemně a přirozeně :))

Katy perry - roar

Roar
by: weheartit.com



4. ČLÁNEK / BLOG

mylittleflyingworlds.blogspot.cz
kissbookbymia.blogspot.cz

Nevím jestli to bylo tím, že mi ubýval čas anebo tím, že jsem byla líná číst blogy. Ale já si nejsem schopna vzpomenout na nic co jsem četla doma. Ale zato si naprosto přesně pamatuju co jsem četla každý pátek. Poslední 2h máme ítéčka - na PC :D 
mylittleflyingworlds.blogspot.cz vám tady básním každou chvíli, ale ještě jsem nepsala o tom jak jsem to měla se sledováním kissbookbymia.blogspot.cz (kbm)
Ještě když jsem byla na blog.cz tak jsem kbm sledovala ráda. Když jsem ale přešla na blogspot, tak jsem kbm přestala sledovat jelikož Mia psala o produktech které nebyly z drogérky. A já jsem si řekla, proč bych si měla číst o něčem co si ani nekoupím. Tak jsem ji přestala sledovat.
Po několika měsících co jsem se tu otrkala, tak jsem kbm náhodou objevila a hned jsem poznala, že je to ten blog co jsem před časem přestala sledovat. Trochu jsem si tam početla a zjistila jsem, že se mi tam moc líbí a tak jsem kbm začala sledovat znovu. :) 
A v září jsem na kbm chodila nejčastěji :) - kdyby ho někdo neznal což pochybuju, ale .. je to kosmetický blog s krásnými fotkami prokládaný outfity :))


5. YOUTUBERKA / VIDEO

Pavlinna17 - Oblíbenci za Červen

Jak už jsem psala v jiném článku, v srpnu jsem hodně hledala tipy na svačinky do školy. Toto hledání mě neopustilo ani v září. Když jsem se dívala na oblíbence za Červen od Pavlíny, říkala, že ke konci videa vždycky ukazuje něco zdravějšího na zub :D . A proto jsem se rozhodla podívat se zpětně na všechny její oblíbence, abych načerpala další inspiraci. :D
Některé jsem sice už viděla, ale když se na video nedívam s cílem zapamatovat si o čem tam jakákoliv youtuberka mluví tak většinu informací pouštím jedním uchem tam a druhým ven. :( 


A co konkrétně jsem se rozhodla vyzkoušet z tohoto videa ?
To se dozvíte v dalším bodě ;)



 6. JÍDLO / PITÍ

Bebe sušenky - kakaové -30% cukru


Do těchto sušenek jsem se naprosto zamilovala, chutnají naprosto fantasticky :))  Mám je nejradši ze všech bebe sušenek. Jsou kakaové bez 30% cukru, chutnají lépe než "originální" kakaové. :)
Mám je ráda jako dopolední/ odpolední svačinku, můžete je jíst samotné nebo s něčím však to znáte ;)
Jo a můžete je koupit jednotilvě jako 50 gramové balení a nebo většinou ve výhodnějším balení 400 gramů, kde jich je 8x50 g a taky bývají často v akci, jak velké tak malé balení ;)



CO JSEM ZKUSILA 


Rozhodla jsem se přidat sem malou podkategorii a to - co jsem zkusila . 
Bude se to většinou týkat jídla, budu o tom psát i když to nebude až tak moc velký oblíbenec. 
Spíš to berte jako takovou mini recenzi a inspiraci :) 

 BONAVITA - DOBRÝ START

Já jsem to kupovala v Tescu v akci, stálo to kolem 40 kč a vybrala jsem si čokoládovou příchuť.
Ještě existují příchutě med a ořech a javorový sirup.
V krabici najdete 7 malých balíčku po 43 g

Pokud sledujete vyživové hodnoty najdeteje nejen na jednotilivých balíčcích, ale i na krabici.  

Můžete si je dát do mléka, jogurtu nebo jen tak. Já se přiznám, že jsem je vždycky jedla samotné, tak nemůžu posoudit jak dlouho jim trvá než se rozmočí, ale Pavla ve videu říkala, že o proti bebe mini,
se rozmočují pomaleji. To já posoudit také nemohu jelikož jsem bebe mini nezkoušela, takže ji budu věřit :)

A jak to chutná ?
Musím říct, že první kousky byly velký ŠOK .
Do pusy si dáváte malé kolečko a čekáte něco sladkého, kousáte a najednou cítite nějakou divnou chuť.
Cítite koření.  Když jsem to jedla poprvé myslela jsem, že se mi moje chuťové buňky normálně zbláznily :D
Takže jsem se podívalana krabici a tam jsem zjistila že poslední ingrediencí je extrakt z rostliny Origanum Vulgare - mám chuťové buňky vpořádku  :D

Takže jsem řekla, že tento humus nedám do pusy.  Za pár dní jsem se, ale rozhodla dát tomu ještě jednu šanci.   A už to nebylo tak hrozný.  Jakmile víte co čekat, jste na to připraveni, tak vám to i chutná, ale pozor pokud to sníte ve větším množství ( u mě je to jeden sášek) už vám to nebude až tak chutnat.
U mě je to asi tak půl sáčku na den :)

Uff.. takže toto je moje první recenze :) 

 Berte to prosím tak, že jsem to zkoušela samotné, nedávala jsem to do mlíka ani jogurtu, věřím, že vnímáni té chuti by bylo zase jiné. 
 Všechno jsou to moje názory, pocity, chutě. Některé jiné to třeba nemusí chutnat vůbec a některé zase moc. Chce to zkusit a uvidíte ;)


Tak toto byly moji oblíbenci za Září, doufám že se vám líbily ;) 
Rozhodl se někdo zkusit Dobrý start ? Pokud ano napište mi vaše chuťové pocity :) 

Loučím se s vámi a těším se na vás  u dalšího článku :)

Žádné komentáře:

Okomentovat