neděle 1. prosince 2013

Christmas Wishlist


Doufám že jste si užily první adventní neděli. Vánoce už jsou skoro nadohled a proto jsem se rozhodla konečně zveřejnit svůj Vánoční seznam přání :)

Christmas Wishlist

Na prvním místě je určitě notebook. 
Ten potřebuju vážně jako sůl, ten starý je naprosto příšerný.
K novému mám jen jednu podmínku delší výdrž baterie no vlastně 2 aby ho tata (ježíšek) :D  koupil v normálním obchodě , jinak je mi jedno jaká značka, barva atd..

Na druhém místě  filtrační láhev na vodu Bobble.
Sice jsem si zatím nezvykla pít vodu stále takže ji střídám s ochucenými minerálkami. Ale když mě to zas chytne, tak si vždycky řeknu že to nemám přefiltrované, ale doma mi to nevadí to piju i tak. Ale třeba ve škole jsem si zkusila natočit vodu jen jednou a vůbec mi nechutnala.  A stačila by mi ta malá 0,5 l.

Na třetím místě kryt na mobil s zebřím potiskem 
Konečně jsem našla takový který se mi líbí :) Možná si říkate že je to všechno stejné, ale věřte mi že není :D Moje oko to pozná :) Akorát má jednu vadu - je z eshopu a je skoro furt vyprodaný :(

 Na čtvrtém místě paletka 12 očních stínů od MUA - Undressed  
+ štetec na oční stíny od Essence
Možná ji spousta z vás máte a někdo ji má rád a někdo na ni nadává kvůli výdrži. No já zatím mám jen jednu paletku a to od Essence, o tom jak se stíny šíleně rychle slívají snad nemusím ani psát. 
Takže si myslím že bez báze to bude jistě posun výš. Navíc já se ani nějak často a složitě nemaluju, proto si nebudu zbytečně přát nějakou drahou paletku. Ale musím říct že jsem se docela dlouho rozhodovala jestli tuto nebo Heaven and Earth. Chtěla jsem aby tam byly neutrální stíny, ale tahle si myslím že se dá použít vícekrát např. na kouřovky, které sice neumím ale ráda bych se je naučila :) 
A ten štětec chci, protože jsem slyšela že ten co je v paletce je strašný. :)

Na pátek místě organizér na sluchátka
Taková blbůstka na závěr. Taky nesnášíte zamotaná sluchátka, které se nejdřív motají a pak přestávají fungovat ? Tak tohle by vám mělo pomoct. Jednoduše namotáte sluchátka a je hotovo. 
Zároveň je to tip na dárek pro někoho jiného :) 

Tak toto je můj seznam přání.
Pokud máta i vy svůj, dejte mi odkaz do komentářů ráda se na něj podívám :)

Žádné komentáře:

Okomentovat