středa 19. února 2014

Happy Birthday to Me


Dneska přesně v 12:30 to bylo 18 let kdy jsem se rozhodla opustit vyhřáté, pohodlné bříško :)  ( původně jsem se měla narodit už 12. února, ale co nechtělo se mi - líná už od narození :D )

Dneska jsem to nijak zvlášť neslavila, ale něco spešl jsem přece jen udělala ... rozhodla jsem se nejít na 7h ráno konverzaci a radši si dát "královskou snídani" ... už včera po hokeji jsem si napekla 2 tucty muffinů a dneska ráno jsem si na ně dala šlehačku a to jsem v klidečku posnídala :) ( na jeden jsem si dala lentilky, a ručně jsme si tam udělala 18 no v představě to vypadalo lépe, ale co :D

Jo a ještě malá vsuvka ... opět když jsem se probudila na narozky tak jsem neměla pocit nějaké extra změny, tím spíš když je mi 18 :D ... Ale já myslím že to přijde :) 





od maminky jsem dostala takovou krásnou kytici růží ( a ještě kytici narcisů
- ale ta nebyla tak fotogenická :D )


a ještě jsem od maminky dostala 2 dlouhodobější květinky - já jsem si vybrala 
bílou a mamka mi koupila fialovou :) 

Další fotky z oslavy a taky dárky co jsem dostala, nebo co jsem si koupila uvidíte v nějakém dalším článku :)
Zatím se s vámi loučím a těším se u dalšího článku :)

1 komentář: