sobota 1. února 2014

Presents which I found under the Christmas tree 2013


Já vím že už je víc jak měsíc po Vánocích, ale bohužel kvůli škole jsem neměla čas ... tuna písemek zkoušení však to znáte ;)   .

A teď už k těm dárkům, asi to bude znít jako klišé, ale fakt si nejsem jistá, že bych byla tak moc hodná abych dostala tolik super dárků :)

A tento rok jsem rozbalovala dárky 3x  obvykle je to 2x ani nevím co je lepší ...mm asi jen na 2x - vypadá to že je toho víc :D 

24.12.

- sice jsem jsem je vybírala s kámoškou, ale i tak jsem vydržela a krabičku jsem otevřela až 24 a tvářila jsem se překvapeně :D


- tyto náušnice jsem dostala od maminky od které jsem ještě dostala tmavohnědy hrníček,( který mi před pár dny vyměnila za bílý a větší myslím že má má objem okolo 400 ml :D ) a 2 páry super-měkoučkých ponožek - tyto dárky jsou zatím bez fotek (ty dodám později ) 


- každoroční noční košilka od babičky, nechtěla jsem ji fotit celou tak jsem vyfotila jen tohoto roztomilého medvídka, který je na levé straně dole :) 
( i když jak se tak koukám na tu fotku tak tu ještě znovu přefotím - myslím že je docela rozmazaná)

25.12 -  dopoledne

- opravdu nevím jak tatínek věděl, že mám v plánu si nějakou koupit  :) 
tahle se mu povedla stejně jako ta šála minulý rok :)

- myška bez ocásku :D upřímně ji zatím vůbec nepoužívám zatím mi stačí ta s ocáskem, ale až budu třeba nemocná a nebude se mi chtít natahovat k notebooku tak ji určitě uvítám :) 


- a na konec jsem rozbalovala velkou černou krabici hp, kde na mě čekal tenhle 
miláček hp probook 4540s  :D 
- omlouvám se že není moje fotka, ale taky jsem ho zapomněla vyfotit :D 

S notebookem jsem se skamarádila rychle ovšem s Windows 8 jsme si zatím jen potykaly :)
( a už to po mě chce aktualizaci na 8.1 :D )

25.12 - odpoledne

- bobble láhev  - skvělá věc - šetří mi penízky, starosti - nemusím myslet na to jestli mám pití a pokud ne kde si ho mám koupit a taky nemusím tahat velkou láhev co vždycky zabrala fůru místa :)

- Ježíšek (sestřička) myslí do budoucnosti, rovnou mi nadělila náhradní filtr 
 a dvoje sluchátka ( supér už nemusím každé ráno přemýšlet jestli mám nějaké v batohu nebo ne ) :D 

- avon - hydratační krémový sprchový gel  a vyživující tělový krém s arganovým olejem - obě věci krásně voní :) , do sprcháče se pustím hned jak dopotřebuji modrou baleu :) a tělový krém postavím do fronty :D protože i když mám suchou kůži tak se strašně málo mažu takže mi strašně dlouho trvá něž nějaký hydratační krém celý vypatlám :D

nový román od Lenky Lanczové - Dvakrát dospělá 
a 2 magnetické záložky do knížky - jsou praktičtější než obyčejné papírové - nevypadnou :)

kdyby se vám tento dárek líbil a chtěly by jste jím někoho podarovat tak obědnávat je můžete na adrese :

Ještě jsem dostala 2 obálky s kterými jsem už hezky zatočila v letošních slevách :) co jsem si koupila se dozvíte v new in za leden

Tak a takové byly moje Vánoce 2013 :)


Žádné komentáře:

Okomentovat